Perustaja Rampa

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 01.06.2018 00:53:14 Jäseniä 7 Vierailuja 2 137 Medioita 241

Aiheina ulina/nälvintä ilman mitään pyrkimystä parantaa nk. ongelmaa, kunhan heitetään kakkia puusta toiseen. :>
Kuvissa seikkailee politiikka, etnisyys, sukupuoli, seksuaalisuus jne.
Ehkä hitunen shitposteja, mutta ensisijaisesti turhaa mussutusta.

Sopii myös YLEen.. Sopii myös YLEen..
Tollikka ja Pihvi treffeillä Tollikka ja Pihvi treffeillä
Jenkemiä Jenkemiä
naama naama
Hiiop! Hiiop!
Muh european heritage Muh european heritage
vieraslajit vieraslajit
Tanskan menoa Tanskan menoa
Ainakin henkiseltä tasoltaan Ainakin henkiseltä tasoltaan
Musliminainen sai oikeuksia Musliminainen sai oikeuksia
kaupustelijat on mukavia kaupustelijat on mukavia
Vihervasemmisto Vihervasemmisto
Kuinka ydinvoima toimii Kuinka ydinvoima toimii
Pahin tuholainen Pahin tuholainen
Sekasikiöiden sadut Sekasikiöiden sadut
Antirasistien mietteitä Antirasistien mietteitä
Wanha parvekeprojekti Wanha parvekeprojekti
Arjalaisten ja juutalaisten sotilaiden ero Arjalaisten ja juutalaisten sotilaiden ero
Hitler ei ole hauska Hitler ei ole hauska
Iida Palosaari Iida Palosaari
Antirasistit Antirasistit
Geenit ja perimä Geenit ja perimä
RASMUS RASMUS
Jembounteroiden mediat Jembounteroiden mediat
 1 019 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.11 MB, 1 tiedosto
19.03.2019 15:18:03
[ + 6 | ]

Kultamunat kuoriutuvat!

[26493] [kultamunat.jpg] [0.11 MB] [922x452] [] []
kultamunat.jpg

kultamuna

 · 

pakolainen

(47)  · 

pakolaiset

(34)  · 

kultamunat

 · 

kuoriutuminen

 · 

mädätys

(7)  · 

mamutus

(8)  · 

mamu

(210)  · 

mamut

(32)  · 

rikastus

(6)
19.03.2019 16:13:32
#173006 [+-] Piilota Suosittele

>>172992
Sitten voi hyvillä mielin leikata vanhuksilta, lopettaa pari koulua ja lopettaa tiestön hoito, mutta pääseepä anterot taputtamaan karvaisia käsiään yhteen optulan tilastot takataskussa.

19.03.2019 16:49:28
#173023 [+-] Piilota Suosittele

Nauratti päivän Turun Sanomat, jossa todettiin persujen laskelmien menneen perseelleen, koska ”OSA somaleista käy töissä” ei vidu =)

19.03.2019 17:22:54 | 19:29:37
#173070 [+1] Piilota Suosittele

Olen kuullut, että olisi yli 3 miljardia käytettävää valuttaa enemmän jos ei vastaanotettaisi turvapaikanhakijoita. Olen myös kuullut, että turun puukotusta ei olisi tapahtunut jos ei oltaisi otettu turvapaikanhakijoita.

19.03.2019 18:14:12
#173109 [+-] Piilota Suosittele

>>173070 ei olisi enempää rahaa, olisi vähemmän velkaa. Suomalaisten vanhusten takia ei otettaisi velkaa kuin siinä tapauksessa, että se taatusti Alexanderin ja Jyrkin kavereiden taskuun lyhentämöttömänä - ilman sentinkään veronmaksua Suomeen.

19.03.2019 18:15:16
#173113 [+-] Piilota Suosittele

olen kuullut että kaikki minun kanssa eri mieltä olevat pitäisi lahdata. mutta kanssani ei asu kukaan, joten syytän lääkkeitä

20.03.2019 10:13:31
#173436 [+-] Piilota Suosittele

Seuraava askel on koulutus. Luokkakoot kasvavat, rahaa ei riitä kouluille. Opetusjärjestelmä vavahtelee. Suomi putoaa banaanivaltioksi hyvässä tahdissa.

[ 11 viestiä | ]