Perustaja Rampa

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 01.06.2018 00:53:14 Jäseniä 7 Vierailuja 2 135 Medioita 241

Aiheina ulina/nälvintä ilman mitään pyrkimystä parantaa nk. ongelmaa, kunhan heitetään kakkia puusta toiseen. :>
Kuvissa seikkailee politiikka, etnisyys, sukupuoli, seksuaalisuus jne.
Ehkä hitunen shitposteja, mutta ensisijaisesti turhaa mussutusta.

Neekeriä turpaa Neekeriä turpaa
eeeeiii me mittää mongoolei olah eeeeiii me mittää mongoolei olah
minecraft minecraft
On rohkeata sanoa ei On rohkeata sanoa ei
Hyvä Goy Hyvä Goy
Sekasikiöiden sadut Sekasikiöiden sadut
Muh european heritage Muh european heritage
Feministit rikkomassa vaakoja Feministit rikkomassa vaakoja
Miete Miete
joku Darius joku Darius
kissat uunii kissat uunii
Antirasistit Antirasistit
Transusotilas Transusotilas
Tekosyysi että et puolusta naisten oikeutta vuotaa verta vapaast Tekosyysi että et puolusta naisten oikeutta vuotaa verta vapaast
Olen ihan samaa mieltä Olen ihan samaa mieltä
Tutkiminen on rasismi Tutkiminen on rasismi
Selviytymys ohjeita Selviytymys ohjeita
Vitun natsit Vitun natsit
Aina Aina
Markobouu Markobouu
Krim on osa Venäjää Krim on osa Venäjää
naama naama
Terska on kohta ranskassa vahvana Terska on kohta ranskassa vahvana
neke neke
 931 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.72 MB, 1 tiedosto
04.02.2019 20:19:00
[ + 2 - | ]

Monikulttuurisuus on rikkautta...

[23827] [img97611.png] [0.72 MB] [793x805] [] []
img97611.png

raiskaus

(91)  · 

tilastot

(9)
04.02.2019 23:28:42 | 23:32:25
#155679 [+-] Piilota Suosittele

toi väitetty ~37% on muuten sitten itseasiassa ero tiedossaolevien rikosepäiltyjen kasvuprosentin ja raiskausrikosten kasvuprosentin välillä, ja väitetty ~17% on itseasiassa erotus kun vähennetään se ulkomaan kansalaisten osuus tiedossaolevien rikosepäiltyjen prosentista. väitökset lukujen syistä ovat siis suoraa hevon paskaa. olettaen tietenkin kasvoarvolla että kyseinen kuvakaappaus postaajan blogista on tosissaan poliisin tilasto eikä random kuvamuokkaus https://www.piiakattelus.fi/blogi/pohjanmaalla-raiskausrikokset-rajahtaneet-kasiin/

kai te nyt herranjumala ymmärrätte että akan väitökset on puuta heinää sen omien todisteidensa nojalla?
edit: toi linkkaamani blogipostaus on kanssa aika hulvaton, koska eukko kirjottaa omalla sivullaan itse itestään kolmannessa persoonassa, puhumattakaan somejaoista joita se omalle sivulleen antaa

[ 6 viestiä | ]