Perustaja Rampa

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 01.06.2018 00:53:14 Jäseniä 7 Vierailuja 2 137 Medioita 241

Aiheina ulina/nälvintä ilman mitään pyrkimystä parantaa nk. ongelmaa, kunhan heitetään kakkia puusta toiseen. :>
Kuvissa seikkailee politiikka, etnisyys, sukupuoli, seksuaalisuus jne.
Ehkä hitunen shitposteja, mutta ensisijaisesti turhaa mussutusta.

balls of steel balls of steel
Totuus 3 Totuus 3
Maailma muuttuu Maailma muuttuu
Eikä ne käy töissäkään Eikä ne käy töissäkään
Suvakkien viimeinen pelikortti Suvakkien viimeinen pelikortti
Pääsiäisdiagnoosi Pääsiäisdiagnoosi
FUCKIN' DRAUMPFFfF FUCKIN' DRAUMPFFfF
Dodiin Dodiin
kikikikikkikkiii kikikikikkikkiii
Jaa onko tämä sitä parempaa vihapuhetta? Otettu Rasmus ryhmästä. Jaa onko tämä sitä parempaa vihapuhetta? Otettu Rasmus ryhmästä.
Antirasistien mietteitä Antirasistien mietteitä
Pirun valkoiset. Pirun valkoiset.
Paita Paita
Suvakki Suvakki
hyvä muslimi video hyvä muslimi video
ählämi oksentaa ählämi oksentaa
Taas ennakoitiin sukupuoli II Taas ennakoitiin sukupuoli II
minecraft minecraft
Syö pillereitä, mielipuoli Syö pillereitä, mielipuoli
Vaatetus Vaatetus
Elämme outoja aikoja. Elämme outoja aikoja.
Vihervasemmisto Vihervasemmisto
Neekerin aivot Neekerin aivot
Aina Aina
 951 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.07 MB, 1 tiedosto
05.02.2019 19:13:08
[ + 4 - | ]

Tilastoja

[23903] [FB_IMG_1549382430875.jpg] [0.07 MB] [1080x1667] [] []
FB_IMG_1549382430875.jpg

05.02.2019 19:57:21 | 19:57:53
#156028 [+-] Piilota Suosittele

Senpäs verran vielä tuohon, että jotta olisi TODELLA vertailukelpoista, niin otetaas pois naiset, lapset ja vanhukset. Eli kustakin kansallisuudesta vain ne ikö- ja sukupuoliryhmät jotka todellakin raiskaavat..

Vääristää tilastoa paskavaipoissaan makaavat vanhukset jne.

05.02.2019 22:03:44
#156092 [+-] Piilota Suosittele

>>156067 tilasto on aina tietty otanta ja tapauskohtainen. Mun mielestä tollanen olis mahdollisimman totuudenmukainen..en tajua sitä, että totuutta täytyy muokata suuntaan tahi toiseen

06.02.2019 12:19:29
#156282 [+-] Piilota Suosittele

>>156092
Mitä sä selität? Tilastot on tilastoja vitun vatipää :D Jos et osaa lukea tilastoja ni ei se oo "totuuden muokkaamista", vaan se että sä oot vatipää? Nyt saatana.

[ 11 viestiä | ]