Perustaja Rampa

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 01.06.2018 00:53:14 Jäseniä 7 Vierailuja 2 137 Medioita 241

Aiheina ulina/nälvintä ilman mitään pyrkimystä parantaa nk. ongelmaa, kunhan heitetään kakkia puusta toiseen. :>
Kuvissa seikkailee politiikka, etnisyys, sukupuoli, seksuaalisuus jne.
Ehkä hitunen shitposteja, mutta ensisijaisesti turhaa mussutusta.

Kiitos halla-aho :D Kiitos halla-aho :D
Syö pillereitä, mielipuoli Syö pillereitä, mielipuoli
Antirasistit Antirasistit
Tukholman kevät. Tukholman kevät.
nice nice
eeeeiii me mittää mongoolei olah eeeeiii me mittää mongoolei olah
Vihreät. Vihreät.
Rakkaus Rakkaus
Miesten vika Miesten vika
Hitler ei ole hauska Hitler ei ole hauska
Porin Allan Porin Allan
VihreätI VihreätI
voi poloja ;__; voi poloja ;__;
Pahin tuholainen Pahin tuholainen
17-vuotias sotaorpo 17-vuotias sotaorpo
Tilastoja Tilastoja
Demariäänestejä, kun Sanna Marin kertoo mitä huulipunaa käyttää Demariäänestejä, kun Sanna Marin kertoo mitä huulipunaa käyttää
Transusotilas Transusotilas
Nainen Nainen
Sensuuri Sensuuri
Tanskan menoa Tanskan menoa
Party hard Party hard
BAKE IT, BAKE IT GOOD BAKE IT, BAKE IT GOOD
korjaamo korjaamo
@-
 1 075 näyttökertaa, 14 viestiä, 5.04 MB, 1 tiedosto
24.03.2019 16:19:36
[ + 5 - | ]

Tanskan menoa

[26722] [tiedosto.mp4] [5.04 MB] [480x480] [] []

öyh

(10)  · 

ali-ihmiset

 · 

musut

 · 

hiekka

(25)  · 

neekeri

(1399)
24.03.2019 17:12:00
#176039 [+-] Piilota Suosittele

Tää paska tulee levimään jossain vaiheessa aika pahasti käsiin.
Tollanen julkinen ulvonta pistää jollakin päreet tuleen jossain vaiheessa, kun ei kukaan muukaan mene toisten maihin huutamaan toreille.

24.03.2019 17:12:52
#176040 [+-] Piilota Suosittele

Toivoisin tämmöisiä torikokoksia joka niemeen, notkoon ja saarelmaan tässä roudan raiskaamassa isänmaassamme. Koska kestävyysvaje.

24.03.2019 18:31:55
#176107 [+-] Piilota Suosittele

suvakkipuolueet on suvainnu semmoset ihmiset maahansa mitkä eivät suvaitse suvakkeja tai ketään muutakaan

24.03.2019 18:45:21
#176117 [+-] Piilota Suosittele

Samaa huutoa kuuluu bussissa, pihalla, talon käytävillä. Missä vain. Puhelimeenkin pitää huutamalla huutaa samalla tavalla.

25.03.2019 08:41:30 | 08:44:59
#176418 [+-] Piilota Suosittele

176417

En ole koskaan ottanut osaa mihinkään aatteisiin tai hössötyksiin. En "unelmiin" tai muihinkaan. Enkä tule ottamaankaan.

Jos taas puhut asiasta joka liittyy turvapaikanhakijoiden vastaanottamiseen, niin heidän osaltaan perustan näkemykseni perustuslakiin. Jos et tiedä mitä perustuslaki kertoo asian osalta, niin suosittelen googlaamaan.

25.03.2019 09:01:34
#176422 [+-] Piilota Suosittele

176421

Sun kommentissasi paistaa hellyyttävän hienosti rajakkiälykääpiöiden turvariepu. Opponentista on käytännössä pakko luoda kehno karikatyyri, jotta vastaaninttäminen onnistuisi edes jollain tasolla eikä kompetenssin puute ja oman ajatusmaailnan kypsymättömyys kävisi liian ilmeiseksi.

30.10.2025 17:53:30
#724630 [+-] Piilota Suosittele

Kun saavat sivistyksen ja kehityksen ajettua alas islamin avulla, niin kuka heidät sitten elättää? @Tyhmä-Antero?

[ 14 viestiä | ]