Perustaja Rampa

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 01.06.2018 00:53:14 Jäseniä 7 Vierailuja 2 135 Medioita 241

Aiheina ulina/nälvintä ilman mitään pyrkimystä parantaa nk. ongelmaa, kunhan heitetään kakkia puusta toiseen. :>
Kuvissa seikkailee politiikka, etnisyys, sukupuoli, seksuaalisuus jne.
Ehkä hitunen shitposteja, mutta ensisijaisesti turhaa mussutusta.

:D Patriarkat syö, en pysty hengittää, apua! :D :D Patriarkat syö, en pysty hengittää, apua! :D
Jenkemiä Jenkemiä
Tampereella kilpaillut mukamas 16-vuotias urheilija... ja vitut! Tampereella kilpaillut mukamas 16-vuotias urheilija... ja vitut!
Aussi vei paskapostaamisen pitemmälle Aussi vei paskapostaamisen pitemmälle
balls of steel balls of steel
Kiitos halla-aho :D Kiitos halla-aho :D
Toivo elää Toivo elää
varoitus, lähestytään hervantaa varoitus, lähestytään hervantaa
Mikki, Minni ja somali Mikki, Minni ja somali
Sotapelit nykyään Sotapelit nykyään
Lol Lol
Sekasikiöiden sadut Sekasikiöiden sadut
Suvakkien viimeinen pelikortti Suvakkien viimeinen pelikortti
Nimittäin Nimittäin
Vihreät III Vihreät III
Niin totta Niin totta
Suvakki Suvakki
navy hamster navy hamster
Dodiin Dodiin
Johtajalaakso Johtajalaakso
Mamuista M Mamuista M
Ettäs tiedätte Ettäs tiedätte
Äänestä oikein. Äänestä oikein.
amis amis
@-
 981 näyttökertaa, 14 viestiä, 0.03 MB, 1 tiedosto
21.10.2018 09:23:23
[ + 8 - | ]
👑 Katsotuin 21.10.2018.

Antirasistien mietteitä

[19508] [nimeton.png] [0.03 MB] [996x312] [] []
nimeton.png

rasmus

(29)  · 

öyh

(10)
21.10.2018 09:27:22
#111396 [+-] Piilota Suosittele

Suomessa elää ihmisiä vielä huonommissa oloissa kun nämä elintasopakolaiset, niitä sanotaan kodittomiksi ja vähävaraisiksi ja jos nämä "pakolaiset" oikeasti ois paossa joltain vainoojilta ja oli elämään kelvottomista olosuhteista kotoisin niin ne ois kiitollisia että pääsis rauhalliseen, maaplaneeta parhaaseen maahan lepäämään

21.10.2018 12:21:45 | 12:24:22
#111447 [+-] Piilota Suosittele

>>111424 mutta eikö ne vois ottaa vastuuta omasta elämisestä, toimivan yhteiskunnan kulmakivi on se että ihmiset auttaa toinen toisiansa, näille on järjestetty turvapaikka jossa ne voi olla turvassa niitten vaara-ajan verran + kaikki perus hyvinvointiin tarvittavat edellytykset, eikai ne tarvii mitään sokoshotellimajotuksia. Todellisuudessa en minäkään haluis olla niiden kengissä ja todellisuudessa en olekkaan, ne on reissannu ympari maailmaa matkassa mukana leipää ja piimää vaan ettimässä parempaa elättäjää

21.10.2018 12:31:05
#111450 [+-] Piilota Suosittele

>>111447
Puhun ihan yleisellä tasolla. Siis ihmisistä yleensä ja siitä miten he käyttäytyvät ja toimivat. Kurjat olosuhteet ovat omiaan tuottamaan vähemmän yhteiskunnan sääntöjä noudattavia kansalaisia.

21.10.2018 16:17:34
#111520 [+-] Piilota Suosittele

>>111513 Ymmärrän varsin hyvin. "Kurjat olosuhteet ovat omiaan tuottamaan vähemmän yhteiskunnan sääntöjä noudattavia kansalaisia." Tuottavatko kurjat olosuhteet vähemmän kansalaisia, vai tuottavatko ne kansalaisia jotka eivät noudata yhteiskunnan sääntöjä? Perkeleen huonosti muotoiltu lausahdus sinulta. Ei lainkaan totuttua tasoasi. :D

[ 14 viestiä | ]