Perustaja Rampa

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 01.06.2018 00:53:14 Jäseniä 7 Vierailuja 2 137 Medioita 241

Aiheina ulina/nälvintä ilman mitään pyrkimystä parantaa nk. ongelmaa, kunhan heitetään kakkia puusta toiseen. :>
Kuvissa seikkailee politiikka, etnisyys, sukupuoli, seksuaalisuus jne.
Ehkä hitunen shitposteja, mutta ensisijaisesti turhaa mussutusta.

Onlyfans Onlyfans
Suvakin silmin Suvakin silmin
Aamuraportti Aamuraportti
lasipesuneste lasipesuneste
GIBS GIBS
Kootut selitykset Kootut selitykset
Asiaa Asiaa
Kannattajat Kannattajat
Pahin tuholainen Pahin tuholainen
Juutalaiset Juutalaiset
Mustaa kannattaa rakastaa :D Mustaa kannattaa rakastaa :D
Sopii myös YLEen.. Sopii myös YLEen..
uuniin uuniin
Aina Aina
Hyvää tiistaita Hyvää tiistaita
Musliminainen sai oikeuksia Musliminainen sai oikeuksia
Tekosyysi että et puolusta naisten oikeutta vuotaa verta vapaast Tekosyysi että et puolusta naisten oikeutta vuotaa verta vapaast
Tukholman kevät. Tukholman kevät.
Maailma muuttuu Maailma muuttuu
KFC KFC
eeeeiii me mittää mongoolei olah eeeeiii me mittää mongoolei olah
Mustamaija Mustamaija
vieraslajit vieraslajit
Terroristi iskut Japanissa Vs Saksassa Terroristi iskut Japanissa Vs Saksassa
 890 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.09 MB, 1 tiedosto
07.05.2019 08:34:37
[ + 2 - | ]

Nykyään mustat vaan vie lahjat

[29262] [tiedosto.jpg] [0.09 MB] [654x672] [] []
tiedosto.jpg

suvakki

(153)  · 

ulina

(31)  · 

neekeripoika

07.05.2019 10:12:41
#199094 [+-] Piilota Suosittele

Suvakit ja kukkahattutädit vetävät kaikesta herneen nenään. Olisiko ollut pari vuotta sitten, kun suvakkilegioona öyhötti Stockmannin Tiernapojat-videosta ja koko Tiernapojat-perinteen lopettamista "rasistisena".

07.05.2019 13:15:28
#199123 [+-] Piilota Suosittele

Hollannissahan on mustapoikaperinnettä myös.

Mutta kun asiassa ollaan niin.
Lopetaan kaikki historia tuosta 2000-luvusta ja aletaan elämään sen mukaan.
Vaikka perinteet olisivat kuinka positiivissävytteisiä tai harmittomia.
Toki siinä pitäisi myös unohtaa nuo kansanmurhat, holokaustit, orjuuttelut ja niitä ei saisi enää ottaa aseiksi keskustelussa.
Your move suvacs...

07.05.2019 16:58:56
#199161 [+-] Piilota Suosittele

>>199123 Aivopesua vaan pitää alkaa jo lapsena antaa kaikille ettei yhdestäkään vaan tulisi rasistia tai omaa rotua tai isänmaatansa kunnioittavaa henkilöä.

07.05.2019 19:43:07
#199233 [+-] Piilota Suosittele

Ennen sanottiin suvakkeja hulluiksi ja suljettiin hullujen huoneeseen kuten homous oli sairaus ja passitus hullujen huoneelle. Voi niitä ihania aikoja.

[ 7 viestiä | ]