Aiheina ulina/nälvintä ilman mitään pyrkimystä parantaa nk. ongelmaa, kunhan heitetään kakkia puusta toiseen. :> Kuvissa seikkailee politiikka, etnisyys, sukupuoli, seksuaalisuus jne. Ehkä hitunen shitposteja, mutta ensisijaisesti turhaa mussutusta.
Suvakit ja kukkahattutädit vetävät kaikesta herneen nenään. Olisiko ollut pari vuotta sitten, kun suvakkilegioona öyhötti Stockmannin Tiernapojat-videosta ja koko Tiernapojat-perinteen lopettamista "rasistisena".
Mutta kun asiassa ollaan niin. Lopetaan kaikki historia tuosta 2000-luvusta ja aletaan elämään sen mukaan. Vaikka perinteet olisivat kuinka positiivissävytteisiä tai harmittomia. Toki siinä pitäisi myös unohtaa nuo kansanmurhat, holokaustit, orjuuttelut ja niitä ei saisi enää ottaa aseiksi keskustelussa. Your move suvacs...
>>199123 Aivopesua vaan pitää alkaa jo lapsena antaa kaikille ettei yhdestäkään vaan tulisi rasistia tai omaa rotua tai isänmaatansa kunnioittavaa henkilöä.
Ennen sanottiin suvakkeja hulluiksi ja suljettiin hullujen huoneeseen kuten homous oli sairaus ja passitus hullujen huoneelle. Voi niitä ihania aikoja.
[
7 viestiä
|
]
⭰
Onlyfans
Suvakin silmin
Aamuraportti
lasipesuneste
GIBS
Kootut selitykset
Asiaa
Kannattajat
Pahin tuholainen
Juutalaiset
Mustaa kannattaa rakastaa :D
Sopii myös YLEen..
uuniin
Aina
Hyvää tiistaita
Musliminainen sai oikeuksia
Tekosyysi että et puolusta naisten oikeutta vuotaa verta vapaast