Perustaja Rampa

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 01.06.2018 00:53:14 Jäseniä 7 Vierailuja 2 135 Medioita 241

Aiheina ulina/nälvintä ilman mitään pyrkimystä parantaa nk. ongelmaa, kunhan heitetään kakkia puusta toiseen. :>
Kuvissa seikkailee politiikka, etnisyys, sukupuoli, seksuaalisuus jne.
Ehkä hitunen shitposteja, mutta ensisijaisesti turhaa mussutusta.

Mustamaija Mustamaija
vale media vale media
Kuinka ydinvoima toimii Kuinka ydinvoima toimii
totuus sattuu... totuus sattuu...
Niin totta Niin totta
kissat uunii kissat uunii
minecraft minecraft
Apinalauman kesyttäjä Apinalauman kesyttäjä
naama naama
hakanen hakanen
Vihreät III Vihreät III
amis amis
MMEEnno on hurjaa eikä kellään oo kurjaa MMEEnno on hurjaa eikä kellään oo kurjaa
lasipesuneste lasipesuneste
Nykyään mustat vaan vie lahjat Nykyään mustat vaan vie lahjat
Olen ihan samaa mieltä Olen ihan samaa mieltä
Teehee Teehee
Kiitos halla-aho :D Kiitos halla-aho :D
Keksi uus apina Keksi uus apina
Triggers Triggers
ilmastonmuutos ilmastonmuutos
Kyoko pakkopalautetaan Kyoko pakkopalautetaan
Ryppy ja Hassan osa II Ryppy ja Hassan osa II
Pahin tuholainen Pahin tuholainen
 890 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.09 MB, 1 tiedosto
07.05.2019 08:34:37
[ + 2 - | ]

Nykyään mustat vaan vie lahjat

[29262] [tiedosto.jpg] [0.09 MB] [654x672] [] []
tiedosto.jpg

suvakki

(153)  · 

ulina

(31)  · 

neekeripoika

07.05.2019 10:12:41
#199094 [+-] Piilota Suosittele

Suvakit ja kukkahattutädit vetävät kaikesta herneen nenään. Olisiko ollut pari vuotta sitten, kun suvakkilegioona öyhötti Stockmannin Tiernapojat-videosta ja koko Tiernapojat-perinteen lopettamista "rasistisena".

07.05.2019 13:15:28
#199123 [+-] Piilota Suosittele

Hollannissahan on mustapoikaperinnettä myös.

Mutta kun asiassa ollaan niin.
Lopetaan kaikki historia tuosta 2000-luvusta ja aletaan elämään sen mukaan.
Vaikka perinteet olisivat kuinka positiivissävytteisiä tai harmittomia.
Toki siinä pitäisi myös unohtaa nuo kansanmurhat, holokaustit, orjuuttelut ja niitä ei saisi enää ottaa aseiksi keskustelussa.
Your move suvacs...

07.05.2019 16:58:56
#199161 [+-] Piilota Suosittele

>>199123 Aivopesua vaan pitää alkaa jo lapsena antaa kaikille ettei yhdestäkään vaan tulisi rasistia tai omaa rotua tai isänmaatansa kunnioittavaa henkilöä.

07.05.2019 19:43:07
#199233 [+-] Piilota Suosittele

Ennen sanottiin suvakkeja hulluiksi ja suljettiin hullujen huoneeseen kuten homous oli sairaus ja passitus hullujen huoneelle. Voi niitä ihania aikoja.

[ 7 viestiä | ]