Perustaja Rampa

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 01.06.2018 00:53:14 Jäseniä 7 Vierailuja 2 137 Medioita 241

Aiheina ulina/nälvintä ilman mitään pyrkimystä parantaa nk. ongelmaa, kunhan heitetään kakkia puusta toiseen. :>
Kuvissa seikkailee politiikka, etnisyys, sukupuoli, seksuaalisuus jne.
Ehkä hitunen shitposteja, mutta ensisijaisesti turhaa mussutusta.

Eu Eu
Jenkemiä Jenkemiä
Nykyään mustat vaan vie lahjat Nykyään mustat vaan vie lahjat
36 faktaa 36 sukupuolesta 36 faktaa 36 sukupuolesta
Idols on rasistinen Idols on rasistinen
Lievä pahoinpitely ilman vammoja ja kunniaakin vielä loukattiin Lievä pahoinpitely ilman vammoja ja kunniaakin vielä loukattiin
Kiitos halla-aho :D Kiitos halla-aho :D
Poliisin uusi koodi mamu tapauksiin Poliisin uusi koodi mamu tapauksiin
Sekasikiöiden sadut Sekasikiöiden sadut
Jaa onko tämä sitä parempaa vihapuhetta? Otettu Rasmus ryhmästä. Jaa onko tämä sitä parempaa vihapuhetta? Otettu Rasmus ryhmästä.
Hassan hakee turvapaikkaa Hassan hakee turvapaikkaa
Miesten vika Miesten vika
Wanha parvekeprojekti Wanha parvekeprojekti
Hahahahah Hahahahah
Terroristi iskut Japanissa Vs Saksassa Terroristi iskut Japanissa Vs Saksassa
Creepy Joe Biden Sniff a Girl and Like It! Creepy Joe Biden Sniff a Girl and Like It!
Aussi vei paskapostaamisen pitemmälle Aussi vei paskapostaamisen pitemmälle
Sotapelit nykyään Sotapelit nykyään
Neekerin aivot Neekerin aivot
RASMUS RASMUS
Vihreät III Vihreät III
Kootut selitykset Kootut selitykset
Paita Paita
Asunto Asunto
@-
 1 071 näyttökertaa, 7 viestiä, 9.9 MB, 1 tiedosto
30.04.2019 21:18:08
[ + 5 - | ]

Adi

[28942] [e11d0b67.mp4] [9.9 MB] [800x450] [] []

hitler

(351)  · 

puhe

(25)
01.05.2019 04:36:55
#196229 [+-] Piilota Suosittele

voi olispa hitler olis voittanut. nykyään kaikki mennyt vituiks näitten mamu raiskaajien ja jutskujen kanssa.

01.05.2019 16:19:33
#196445 [+-] Piilota Suosittele

>>196229
voi olispa hitler olis voittanut.

Riippuu minä vuonna. '44-'45, niin ne ois tehnyt meistä esimerkin miksi ei saksalaisille kannata vittuilla.

Sitä ennen, en tiedä... Antero saattas tietää.

01.05.2019 21:50:36
#196566 [+-] Piilota Suosittele

196413 keskusta ja konservatismi on molemmat vähän niinku merkkejä siitä et ÄO ei oo kaksnumeroinen tai sen paremmalla puolellakaan :D

[ 7 viestiä | ]