Perustaja Rampa

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 01.06.2018 00:53:14 Jäseniä 7 Vierailuja 2 137 Medioita 241

Aiheina ulina/nälvintä ilman mitään pyrkimystä parantaa nk. ongelmaa, kunhan heitetään kakkia puusta toiseen. :>
Kuvissa seikkailee politiikka, etnisyys, sukupuoli, seksuaalisuus jne.
Ehkä hitunen shitposteja, mutta ensisijaisesti turhaa mussutusta.

Miesten muotia Miesten muotia
Ainakin henkiseltä tasoltaan Ainakin henkiseltä tasoltaan
Venäjän ja Neuvostoliiton ukrainalaisille lahjoittamat alueet Venäjän ja Neuvostoliiton ukrainalaisille lahjoittamat alueet
Vihreät III Vihreät III
Kultamunat kuoriutuvat! Kultamunat kuoriutuvat!
Suvakki Suvakki
Homoviikko Homoviikko
Ryppy ja Hassan osa II Ryppy ja Hassan osa II
Hyvää tiistaita Hyvää tiistaita
Persut Persut
Jenkemiä Jenkemiä
Nurjalaiset porohomot Nurjalaiset porohomot
Hitler Hitler
KFC KFC
Miesten vika Miesten vika
Krim on osa Venäjää Krim on osa Venäjää
Hyvä Goy Hyvä Goy
Inhottava pervo Inhottava pervo
Tukholman kevät. Tukholman kevät.
Iida Palosaari Iida Palosaari
Pelastusvene Pelastusvene
Syö pillereitä, mielipuoli Syö pillereitä, mielipuoli
Sopii myös YLEen.. Sopii myös YLEen..
naama naama
 1 020 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.12 MB, 1 tiedosto
25.03.2019 18:46:12
[ + 2 - | ]

Lievä pahoinpitely ilman vammoja ja kunniaakin vielä loukattiin

[26791] [tiedosto.jpg] [0.12 MB] [602x775] [] []
tiedosto.jpg

naurettava

 · 

rikosilmoitus

 · 

ei

(149)  · 

syytä

 · 

rasismi

(148)  · 

ahmetin

 · 

painajainen

(10)
25.03.2019 19:28:20
#176796 [+-] Piilota Suosittele

Siis. Ahmed matkusti 550:llä ja tämä piinaaja siinä mukana? Yes? Noniin. Jossain vaiheessa jäi pois ja pakeni polkupyörällä poliisia.

Missä siis jäi pois. Piti toki tietää oman fillarinsa paikka ja polliisi joka ajoi häntä takaa ei saanut kiinni?

Nyt on kovaa settii...

25.03.2019 19:55:53
#176829 [+-] Piilota Suosittele

Kunpa tuo Sulttaani lähtisi takaisin Somaliaan. Siellä hänellä olisi varmasti parempi olla, kun Suomessa on koko ajan kaikki pielessä.

25.03.2019 21:24:17
#176879 [+-] Piilota Suosittele

>>176796
No artikkeli on aika kakka mutta kenties ei ollut jätkän oma pyörä, tai pyörä oli mukana kyydissä, ja soitto poliisille meni vasta kun tilanne oli ohi, eli poliisi todennäköisesti etsi ko. miestä, ei ajanut takaa. Yleensä jos on takaa-ajo niin on saatu jo näköyhteys epäiltyyn.

25.03.2019 22:19:06
#176915 [+-] Piilota Suosittele

Vaalit lähestyy, pitää saada ilmaista huomioo ja vähän sympatia pisteitä tai sääli plussaa. Huomenna taas joku vaali ehdokas itkee somessa tai lööpeissä vaikka siitä kun joku töni häntä ruuhka bussissa.
Joo-o eikös näillä vesseleillä ole taksin takapenkki tutumpi kuin bussin tai junan penkki.

[ 7 viestiä | ]