Perustaja Rampa

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 01.06.2018 00:53:14 Jäseniä 7 Vierailuja 2 137 Medioita 241

Aiheina ulina/nälvintä ilman mitään pyrkimystä parantaa nk. ongelmaa, kunhan heitetään kakkia puusta toiseen. :>
Kuvissa seikkailee politiikka, etnisyys, sukupuoli, seksuaalisuus jne.
Ehkä hitunen shitposteja, mutta ensisijaisesti turhaa mussutusta.

RASMUS RASMUS
Kulttuurit ovat hip, monikulttuurisuus ei Kulttuurit ovat hip, monikulttuurisuus ei
vitaepro vitaepro
Miete Miete
lapsi tulossa lapsi tulossa
rokoteuskovaisille rokoteuskovaisille
Arjalaisten ja juutalaisten sotilaiden ero Arjalaisten ja juutalaisten sotilaiden ero
hyi vittu hyi vittu
BAKE IT, BAKE IT GOOD BAKE IT, BAKE IT GOOD
GIBS GIBS
Party hard Party hard
KFC KFC
Mamuista M Mamuista M
Kuumies Kuumies
Aussi vei paskapostaamisen pitemmälle Aussi vei paskapostaamisen pitemmälle
Sensuuri Sensuuri
Kyoko pakkopalautetaan Kyoko pakkopalautetaan
Ihan vitun normaalia Ihan vitun normaalia
On rohkeata sanoa ei On rohkeata sanoa ei
Totuus Totuus
Hitler ei ole hauska Hitler ei ole hauska
Keppihevonen! Keppihevonen!
Jaa onko tämä sitä parempaa vihapuhetta? Otettu Rasmus ryhmästä. Jaa onko tämä sitä parempaa vihapuhetta? Otettu Rasmus ryhmästä.
Hahahahah Hahahahah
 1 019 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.37 MB, 1 tiedosto
24.09.2018 22:58:31
[ + 6 - | ]

Feministit rikkomassa vaakoja

[18313] [vaakoja.png] [0.37 MB] [607x559] [] []
vaakoja.png

feministit

(10)  · 

feministi

(121)  · 

feminismi

(108)  · 

vaaka

(9)  · 

läski

(489)  · 

läskit

(8)
24.09.2018 23:00:04
#100988 [+-] Piilota Suosittele

Oikeastihan vaa'at eivät kyllä kerro kenellekään, ovatko nämä ylipainoisia vai eivät. Vaa'at ilmoittavat vain käyttäjänsä painon, ja on käyttäjästä itsestään kiinni, alkavatko hälytyskellot soida vai eivät.

...Ei sen puoleen, että tosiasioiden kaltaiset kiusalliset sivuseikat olisivat koskaan häirinneet tämän kategorian feministejä :-)

27.09.2018 17:11:24
#101934 [+-] Piilota Suosittele

Elikä, kun feministi istahtaa autoon ja auto pikkuisen vääntyy siihen painavampaan suuntaan. Auto pitää tuhota, koska määrittelee läskiksi?

[ 7 viestiä | ]