Perustaja Rampa

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 01.06.2018 00:53:14 Jäseniä 7 Vierailuja 2 137 Medioita 241

Aiheina ulina/nälvintä ilman mitään pyrkimystä parantaa nk. ongelmaa, kunhan heitetään kakkia puusta toiseen. :>
Kuvissa seikkailee politiikka, etnisyys, sukupuoli, seksuaalisuus jne.
Ehkä hitunen shitposteja, mutta ensisijaisesti turhaa mussutusta.

Paita Paita
ALLAHY AKBARRRRRRRRRR ALLAHY AKBARRRRRRRRRR
joe pedo joe pedo
Dodiin Dodiin
balls of steel balls of steel
Sopii myös YLEen.. Sopii myös YLEen..
RASMUS RASMUS
kissat uunii kissat uunii
Auto hajosi Auto hajosi
skankhunt42 skankhunt42
Jembounteroiden mediat Jembounteroiden mediat
GIBS GIBS
Syö pillereitä, mielipuoli Syö pillereitä, mielipuoli
Pahin tuholainen Pahin tuholainen
Selviytymys ohjeita Selviytymys ohjeita
joku Darius joku Darius
Aamuraportti Aamuraportti
Miete Miete
gay gay
Vähän kannustusta viikonlopulle Vähän kannustusta viikonlopulle
Totuus Totuus
naama naama
Virgin voting Virgin voting
Terrorismi Terrorismi
 1 263 näyttökertaa, 12 viestiä, 0.06 MB, 1 tiedosto
16.08.2018 00:29:54
[ + 0 | ]
👑 Katsotuin 16.08.2018.

Tekosyysi että et puolusta naisten oikeutta vuotaa verta vapaast

[16075] [1534362746698.jpg] [0.06 MB] [640x725] [] []
1534362746698.jpg

kuukautiset

(9)  · 

rölli

(13)  · 

trolli

(32)
16.08.2018 09:39:31
#83856 [+-] Piilota Suosittele

83840

Ei se varmaan feministien vika ole jos ihmisistä on tullut tyhmempiä ja medialukutaidottomampia. Vähän kuin jos syyttäisi lähikauppaa siitä että syö joka päivä saarioisten maksalaatikkoa.

17.08.2018 14:29:32
#84364 [+-] Piilota Suosittele

>>83837
On kuitenkin hyvä opetella erottamaan parodia todellisuudesta


Juu onhan se, mutta itsellä menee juurikin toisin päin. Suurin osa asioista minkä ajattelen olevan parodiaa niin se onkin perkele totta.

17.08.2018 16:04:37
#84394 [+-] Piilota Suosittele

83840 Niin no mitä oletat internetiltä? Täällä idiootit luulevat olevansa älykköjä koska huomaavat trollien mielipiteet vammaisiksi. Ja argumentointikykykin deprivoituu niin vitusti ettei osata väittää vastaan ellei vastustaja ole täysin ääripää. Ja muutenkin argumentoinnista tulee vitunmoinen paskamyrsky kahden ryhmän välillä eikä siitä muodostu ikinä mitään sivistynyttä ja tarkoituksellista keskustelua.

13.05.2020 19:57:42
#342386 [+-] Piilota Suosittele

Ihmisiä ja järjestelmää on helppo huijata. Otetaan esimerkki:

Ihminen, joka väitti että hän kävellessään pitkin katua voi aiheuttaa sen että järjestelmä luulee sen olevan ruuhkainen vaikka tosiasiassa näin ei ole.
Ihminen ostin vanhoja 5-10 euron puhelimia ja käytti niitä tutkimuksessaan. GPS-yhteyden ja netin turvin hn loi virtuaalisen ruuhkan kadulle, jossa sitä ei ollut. google katsoi, että hakumoodi on auto ja tie on tämä. Kaikki kulkee 3km/h vauhdilla, joten tämän tien täytyy olla tukossa.

Ja näin järjestelmä oletti tien olevan tukossa. Ilman taskustusta, ilman faktaa. Järjestelmälle ainut fakta oli, että 99 gps:ää käyttävää puhelinta / laitetta on jumissa samassa kohdassa.

[ 12 viestiä | ]