Perustaja Rampa

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 01.06.2018 00:53:14 Jäseniä 7 Vierailuja 2 137 Medioita 241

Aiheina ulina/nälvintä ilman mitään pyrkimystä parantaa nk. ongelmaa, kunhan heitetään kakkia puusta toiseen. :>
Kuvissa seikkailee politiikka, etnisyys, sukupuoli, seksuaalisuus jne.
Ehkä hitunen shitposteja, mutta ensisijaisesti turhaa mussutusta.

Miesten vika Miesten vika
Hitler ei ole hauska Hitler ei ole hauska
Juhan visio suomesta Juhan visio suomesta
The Purest Specimen The Purest Specimen
rasmusta vaihteeksi rasmusta vaihteeksi
VihreätI VihreätI
Syy on toisissa Syy on toisissa
Nurjalaiset porohomot Nurjalaiset porohomot
Nykyään mustat vaan vie lahjat Nykyään mustat vaan vie lahjat
Miesten muotia Miesten muotia
Taas ennakoitiin sukupuoli II Taas ennakoitiin sukupuoli II
Keksi uus apina Keksi uus apina
Tekosyysi että et puolusta naisten oikeutta vuotaa verta vapaast Tekosyysi että et puolusta naisten oikeutta vuotaa verta vapaast
FUCKIN' DRAUMPFFfF FUCKIN' DRAUMPFFfF
tintti pakenee itiksestä tintti pakenee itiksestä
Liikuviin maaliin harjoituksia Liikuviin maaliin harjoituksia
Tampereella kilpaillut mukamas 16-vuotias urheilija... ja vitut! Tampereella kilpaillut mukamas 16-vuotias urheilija... ja vitut!
vale media vale media
Vähän kannustusta viikonlopulle Vähän kannustusta viikonlopulle
naama naama
RASMUS RASMUS
Ass hunter Ass hunter
kissat uunii kissat uunii
Lol Lol
 1 263 näyttökertaa, 12 viestiä, 0.06 MB, 1 tiedosto
16.08.2018 00:29:54
[ + 0 | ]
👑 Katsotuin 16.08.2018.

Tekosyysi että et puolusta naisten oikeutta vuotaa verta vapaast

[16075] [1534362746698.jpg] [0.06 MB] [640x725] [] []
1534362746698.jpg

kuukautiset

(9)  · 

rölli

(13)  · 

trolli

(32)
16.08.2018 09:39:31
#83856 [+-] Piilota Suosittele

83840

Ei se varmaan feministien vika ole jos ihmisistä on tullut tyhmempiä ja medialukutaidottomampia. Vähän kuin jos syyttäisi lähikauppaa siitä että syö joka päivä saarioisten maksalaatikkoa.

17.08.2018 14:29:32
#84364 [+-] Piilota Suosittele

>>83837
On kuitenkin hyvä opetella erottamaan parodia todellisuudesta


Juu onhan se, mutta itsellä menee juurikin toisin päin. Suurin osa asioista minkä ajattelen olevan parodiaa niin se onkin perkele totta.

17.08.2018 16:04:37
#84394 [+-] Piilota Suosittele

83840 Niin no mitä oletat internetiltä? Täällä idiootit luulevat olevansa älykköjä koska huomaavat trollien mielipiteet vammaisiksi. Ja argumentointikykykin deprivoituu niin vitusti ettei osata väittää vastaan ellei vastustaja ole täysin ääripää. Ja muutenkin argumentoinnista tulee vitunmoinen paskamyrsky kahden ryhmän välillä eikä siitä muodostu ikinä mitään sivistynyttä ja tarkoituksellista keskustelua.

13.05.2020 19:57:42
#342386 [+-] Piilota Suosittele

Ihmisiä ja järjestelmää on helppo huijata. Otetaan esimerkki:

Ihminen, joka väitti että hän kävellessään pitkin katua voi aiheuttaa sen että järjestelmä luulee sen olevan ruuhkainen vaikka tosiasiassa näin ei ole.
Ihminen ostin vanhoja 5-10 euron puhelimia ja käytti niitä tutkimuksessaan. GPS-yhteyden ja netin turvin hn loi virtuaalisen ruuhkan kadulle, jossa sitä ei ollut. google katsoi, että hakumoodi on auto ja tie on tämä. Kaikki kulkee 3km/h vauhdilla, joten tämän tien täytyy olla tukossa.

Ja näin järjestelmä oletti tien olevan tukossa. Ilman taskustusta, ilman faktaa. Järjestelmälle ainut fakta oli, että 99 gps:ää käyttävää puhelinta / laitetta on jumissa samassa kohdassa.

[ 12 viestiä | ]