Perustaja Rampa

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 01.06.2018 00:53:14 Jäseniä 7 Vierailuja 2 135 Medioita 241

Aiheina ulina/nälvintä ilman mitään pyrkimystä parantaa nk. ongelmaa, kunhan heitetään kakkia puusta toiseen. :>
Kuvissa seikkailee politiikka, etnisyys, sukupuoli, seksuaalisuus jne.
Ehkä hitunen shitposteja, mutta ensisijaisesti turhaa mussutusta.

KFC KFC
kissat uunii kissat uunii
SO PROGRESSIVE SO PROGRESSIVE
RASMUS RASMUS
Joka viides vanki on ulkomaalainen Joka viides vanki on ulkomaalainen
Jenkemiä Jenkemiä
Tytöillä on helppoo Tytöillä on helppoo
Keppihevonen! Keppihevonen!
Vihervasemmisto Vihervasemmisto
Jembounteroiden mediat Jembounteroiden mediat
Tollikka ja Pihvi treffeillä Tollikka ja Pihvi treffeillä
Suvakki Suvakki
Ettäs tiedätte Ettäs tiedätte
balls of steel balls of steel
:D Patriarkat syö, en pysty hengittää, apua! :D :D Patriarkat syö, en pysty hengittää, apua! :D
Usain Bolt Usain Bolt
Taas ennakoitiin sukupuoli Taas ennakoitiin sukupuoli
Feministien logiikka Feministien logiikka
skankhunt42 skankhunt42
Iida Palosaari Iida Palosaari
Liikuviin maaliin harjoituksia Liikuviin maaliin harjoituksia
Poliisin uusi koodi mamu tapauksiin Poliisin uusi koodi mamu tapauksiin
MMEEnno on hurjaa eikä kellään oo kurjaa MMEEnno on hurjaa eikä kellään oo kurjaa
rokoteuskovaisille rokoteuskovaisille
@-
 1 071 näyttökertaa, 7 viestiä, 9.9 MB, 1 tiedosto
30.04.2019 21:18:08
[ + 5 - | ]

Adi

[28942] [e11d0b67.mp4] [9.9 MB] [800x450] [] []

hitler

(351)  · 

puhe

(25)
01.05.2019 04:36:55
#196229 [+-] Piilota Suosittele

voi olispa hitler olis voittanut. nykyään kaikki mennyt vituiks näitten mamu raiskaajien ja jutskujen kanssa.

01.05.2019 16:19:33
#196445 [+-] Piilota Suosittele

>>196229
voi olispa hitler olis voittanut.

Riippuu minä vuonna. '44-'45, niin ne ois tehnyt meistä esimerkin miksi ei saksalaisille kannata vittuilla.

Sitä ennen, en tiedä... Antero saattas tietää.

01.05.2019 21:50:36
#196566 [+-] Piilota Suosittele

196413 keskusta ja konservatismi on molemmat vähän niinku merkkejä siitä et ÄO ei oo kaksnumeroinen tai sen paremmalla puolellakaan :D

[ 7 viestiä | ]