Aiheina ulina/nälvintä ilman mitään pyrkimystä parantaa nk. ongelmaa, kunhan heitetään kakkia puusta toiseen. :> Kuvissa seikkailee politiikka, etnisyys, sukupuoli, seksuaalisuus jne. Ehkä hitunen shitposteja, mutta ensisijaisesti turhaa mussutusta.
Eipä sinne afrikkaan kannata ruokaa lähettää vaan tehdä kouluja ja sivistää niitä. Nykyisin afrikkalaiset naiset tekee lapsia jotta saavat ukolta/ukonsuku rahaa ja viis veisaa lapsesta.
[
2 viestiä
|
]
⭰
Feministien logiikka
Syy on toisissa
Ikuinen neekerinpyörä
Vitsiniekka.
Totuus
Eikä ne käy töissäkään
Nimittäin
ählämi oksentaa
Kannattajat
Demari
RASMUS
Teehee
Tampereella kilpaillut mukamas 16-vuotias urheilija... ja vitut!