Aiheina ulina/nälvintä ilman mitään pyrkimystä parantaa nk. ongelmaa, kunhan heitetään kakkia puusta toiseen. :> Kuvissa seikkailee politiikka, etnisyys, sukupuoli, seksuaalisuus jne. Ehkä hitunen shitposteja, mutta ensisijaisesti turhaa mussutusta.
Mites noin oikeasti, jos on tämmönen pervo niin uskaltaako Prideen mennä irstailemaan vai saako siitä osakseen tuomitsevia katseita niinkuin normaalisti?
Nii no laita noi vikan ruudun vastaukset noihin 3 ekaan ruutuun niin sekin toimis ja sit vaa vikaa ruutuun kehuja. Se vaan riippuu yleisöstä ja tässä tapauksessa kaikki siellä oli jotain Rasmuksia. Kuitenkin aika naurettavaa sanoa et heteromies ees olisi syrjitty tänäpäivänä.
72541 Sillee hassua että valitatte siitä et suvakit uhriutuu mit sitten teette kuiteskin ihan samoin.
Enkä ole missään vaiheessa edes väittänyt valkoisia geenejä likaisiksi joten huomaan sun argumentointikykysi olevan aika virheellinen. Joo vedä tähän nyt kaikki suvakkistereotypiat ja kerro kuinka mä olen "rajat auki vassarihomo antifasisti" koska et muutakaan osaa kuin tehdä vammasia olkinukke argumentaatiovirheitä.
[
6 viestiä
|
]
⭰
Persut
Ei autoja minnekään!
Party hard
Etnistä värinää lontoon metroasemalla
Sieg Howl
Hitler
vieraslajit
totuus sattuu...
Mikki, Minni ja somali
Tänään illalla.
Kohtalomme
Asiaa
Kannattajat
kissat uunii
Aussi vei paskapostaamisen pitemmälle
skankhunt42
Lievä pahoinpitely ilman vammoja ja kunniaakin vielä loukattiin
Hirvisaari :D
Nykyään mustat vaan vie lahjat
Taas ennakoitiin sukupuoli II
Demariäänestejä, kun Sanna Marin kertoo mitä huulipunaa käyttää