Perustaja Rampa

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 01.06.2018 00:53:14 Jäseniä 7 Vierailuja 2 137 Medioita 241

Aiheina ulina/nälvintä ilman mitään pyrkimystä parantaa nk. ongelmaa, kunhan heitetään kakkia puusta toiseen. :>
Kuvissa seikkailee politiikka, etnisyys, sukupuoli, seksuaalisuus jne.
Ehkä hitunen shitposteja, mutta ensisijaisesti turhaa mussutusta.

Persut Persut
Ei autoja minnekään! Ei autoja minnekään!
Party hard Party hard
Etnistä värinää lontoon metroasemalla Etnistä värinää lontoon metroasemalla
Sieg Howl Sieg Howl
Hitler Hitler
vieraslajit vieraslajit
totuus sattuu... totuus sattuu...
Mikki, Minni ja somali Mikki, Minni ja somali
Tänään illalla. Tänään illalla.
Kohtalomme Kohtalomme
Asiaa Asiaa
Kannattajat Kannattajat
kissat uunii kissat uunii
Aussi vei paskapostaamisen pitemmälle Aussi vei paskapostaamisen pitemmälle
skankhunt42 skankhunt42
Lievä pahoinpitely ilman vammoja ja kunniaakin vielä loukattiin Lievä pahoinpitely ilman vammoja ja kunniaakin vielä loukattiin
Hirvisaari :D Hirvisaari :D
Nykyään mustat vaan vie lahjat Nykyään mustat vaan vie lahjat
Taas ennakoitiin sukupuoli II Taas ennakoitiin sukupuoli II
Demariäänestejä, kun Sanna Marin kertoo mitä huulipunaa käyttää Demariäänestejä, kun Sanna Marin kertoo mitä huulipunaa käyttää
Vihreät. Vihreät.
Inhottava pervo Inhottava pervo
Transusotilas Transusotilas
 993 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.06 MB, 1 tiedosto
06.07.2018 10:21:50
[ + 10 - | ]

Inhottava pervo

[14496] [Inhottava-pervo-(Naurupula,-ma-27.2.2017).jpg] [0.06 MB] [640x632] [] []
Inhottava-pervo-(Naurupula,-ma-27.2.2017).jpg

naurunappula

(682)  · 

sekajäte

 · 

valkoinen heteromies

06.07.2018 10:24:50
#72039 [+-] Piilota Suosittele

Niin me siis eletään suvaitsevaisuuden aikakautta jossa kaikki hyväksytään? Vai olenko käsittänyt jotain väärin?

06.07.2018 12:01:07
#72074 [+-] Piilota Suosittele

Mites noin oikeasti, jos on tämmönen pervo niin uskaltaako Prideen mennä irstailemaan vai saako siitä osakseen tuomitsevia katseita niinkuin normaalisti?

06.07.2018 17:44:13
#72138 [+-] Piilota Suosittele

Nii no laita noi vikan ruudun vastaukset noihin 3 ekaan ruutuun niin sekin toimis ja sit vaa vikaa ruutuun kehuja. Se vaan riippuu yleisöstä ja tässä tapauksessa kaikki siellä oli jotain Rasmuksia. Kuitenkin aika naurettavaa sanoa et heteromies ees olisi syrjitty tänäpäivänä.

08.07.2018 15:29:31
#72542 [+-] Piilota Suosittele

72541 Sillee hassua että valitatte siitä et suvakit uhriutuu mit sitten teette kuiteskin ihan samoin.

Enkä ole missään vaiheessa edes väittänyt valkoisia geenejä likaisiksi joten huomaan sun argumentointikykysi olevan aika virheellinen. Joo vedä tähän nyt kaikki suvakkistereotypiat ja kerro kuinka mä olen "rajat auki vassarihomo antifasisti" koska et muutakaan osaa kuin tehdä vammasia olkinukke argumentaatiovirheitä.

[ 6 viestiä | ]