Perustaja Rampa

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 01.06.2018 00:53:14 Jäseniä 7 Vierailuja 2 135 Medioita 241

Aiheina ulina/nälvintä ilman mitään pyrkimystä parantaa nk. ongelmaa, kunhan heitetään kakkia puusta toiseen. :>
Kuvissa seikkailee politiikka, etnisyys, sukupuoli, seksuaalisuus jne.
Ehkä hitunen shitposteja, mutta ensisijaisesti turhaa mussutusta.

eeeeiii me mittää mongoolei olah eeeeiii me mittää mongoolei olah
minecraft minecraft
Geenit ja perimä Geenit ja perimä
miesten syy miesten syy
kikikikikkikkiii kikikikikkikkiii
tintti pakenee itiksestä tintti pakenee itiksestä
Markku Markku
Tukholman kevät. Tukholman kevät.
hyvä muslimi video hyvä muslimi video
korjaamo korjaamo
FUCKIN' DRAUMPFFfF FUCKIN' DRAUMPFFfF
Tytöillä on helppoo Tytöillä on helppoo
36 faktaa 36 sukupuolesta 36 faktaa 36 sukupuolesta
RASMUS RASMUS
friend time friend time
Asiaa Asiaa
Vihervasemmisto Vihervasemmisto
SO PROGRESSIVE SO PROGRESSIVE
:D Patriarkat syö, en pysty hengittää, apua! :D :D Patriarkat syö, en pysty hengittää, apua! :D
Party hard Party hard
navy hamster navy hamster
Auto hajosi Auto hajosi
Elämää juutalaisessa perheessä Elämää juutalaisessa perheessä
totuus sattuu... totuus sattuu...
 1 234 näyttökertaa, 4 viestiä, 1.4 MB, 1 tiedosto
02.07.2018 01:54:02
[ + 13 - | ]

Kuumies, Kuumies, etkö nää

[14313] [0.png] [1.4 MB] [747x2048] [] []
0.png

sarjis

(63)  · 

90-luku

 · 

elokuva

(138)  · 

feminismi

(108)
02.07.2018 13:54:06
#70732 [+1] Piilota Suosittele

Ainahan taide (esim. leffat) on olleet myös yhteiskunnallisia kannanottoja tai heijastelleet aikaansa, yleensä aikansa ongelmia tai vain ilmiöitä.
Mutta netin tuoma välitön palaute on tehnyt erinäisistä yhtiöistä paljon nopeanpia ja tarkenpia siitä mitä mieltä ihmiset on heidän tuotteistaan/palveluistaan, niin hyvässä kuin pahassa.
Pahaa on kenties se että kaikesta yritetään tehdä mahdollisimman valjua ja itseasiassa paljon vähemmän kantaaottavaa, jotta yhtiöt ei menettäisi mahdollisia maksavia asiakkaita.
Kirjoittajilla ja ohjaajilla on varmasti edelleenkin ideoita jotka saattaisi olla "raflaavia" mutta niitä ei haluta juurikaan rahoittaa.

Koska paskat taiteesta, kaikessa pitää olla kyse voittojen maksimoinnista. :^)

[ 4 viestiä | ]