Perustaja Rampa

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 01.06.2018 00:53:14 Jäseniä 7 Vierailuja 2 137 Medioita 241

Aiheina ulina/nälvintä ilman mitään pyrkimystä parantaa nk. ongelmaa, kunhan heitetään kakkia puusta toiseen. :>
Kuvissa seikkailee politiikka, etnisyys, sukupuoli, seksuaalisuus jne.
Ehkä hitunen shitposteja, mutta ensisijaisesti turhaa mussutusta.

Demariäänestejä, kun Sanna Marin kertoo mitä huulipunaa käyttää Demariäänestejä, kun Sanna Marin kertoo mitä huulipunaa käyttää
piikki piikki
Isäbuga Isäbuga
Tampereella kilpaillut mukamas 16-vuotias urheilija... ja vitut! Tampereella kilpaillut mukamas 16-vuotias urheilija... ja vitut!
friend time friend time
Pääsiäisdiagnoosi Pääsiäisdiagnoosi
Kohtalomme Kohtalomme
Triggers Triggers
Näin se vaan on! Näin se vaan on!
RASMUS RASMUS
Selviytymys ohjeita Selviytymys ohjeita
Poliisit otti Nakuankan kiinni Poliisit otti Nakuankan kiinni
hyi vittu hyi vittu
Neekeriä turpaa Neekeriä turpaa
for-god for-god
ALLAHY AKBARRRRRRRRRR ALLAHY AKBARRRRRRRRRR
Hirvisaari :D Hirvisaari :D
karkotetta karkotetta
BAKE IT, BAKE IT GOOD BAKE IT, BAKE IT GOOD
Tytöillä on helppoo Tytöillä on helppoo
Tukholman kevät. Tukholman kevät.
Eikä ne käy töissäkään Eikä ne käy töissäkään
Pelastusvene Pelastusvene
Tänään tarjolla Euroopassa Tänään tarjolla Euroopassa
 1 234 näyttökertaa, 4 viestiä, 1.4 MB, 1 tiedosto
02.07.2018 01:54:02
[ + 13 - | ]

Kuumies, Kuumies, etkö nää

[14313] [0.png] [1.4 MB] [747x2048] [] []
0.png

sarjis

(64)  · 

90-luku

 · 

elokuva

(138)  · 

feminismi

(108)
02.07.2018 13:54:06
#70732 [+1] Piilota Suosittele

Ainahan taide (esim. leffat) on olleet myös yhteiskunnallisia kannanottoja tai heijastelleet aikaansa, yleensä aikansa ongelmia tai vain ilmiöitä.
Mutta netin tuoma välitön palaute on tehnyt erinäisistä yhtiöistä paljon nopeanpia ja tarkenpia siitä mitä mieltä ihmiset on heidän tuotteistaan/palveluistaan, niin hyvässä kuin pahassa.
Pahaa on kenties se että kaikesta yritetään tehdä mahdollisimman valjua ja itseasiassa paljon vähemmän kantaaottavaa, jotta yhtiöt ei menettäisi mahdollisia maksavia asiakkaita.
Kirjoittajilla ja ohjaajilla on varmasti edelleenkin ideoita jotka saattaisi olla "raflaavia" mutta niitä ei haluta juurikaan rahoittaa.

Koska paskat taiteesta, kaikessa pitää olla kyse voittojen maksimoinnista. :^)

[ 4 viestiä | ]