Perustaja Rampa

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 01.06.2018 00:53:14 Jäseniä 7 Vierailuja 2 139 Medioita 241

Aiheina ulina/nälvintä ilman mitään pyrkimystä parantaa nk. ongelmaa, kunhan heitetään kakkia puusta toiseen. :>
Kuvissa seikkailee politiikka, etnisyys, sukupuoli, seksuaalisuus jne.
Ehkä hitunen shitposteja, mutta ensisijaisesti turhaa mussutusta.

Markku Markku
Maailma muuttuu Maailma muuttuu
lapsi tulossa lapsi tulossa
Hitler ei ole hauska Hitler ei ole hauska
miesten syy miesten syy
joe pedo joe pedo
Mustaa kannattaa rakastaa :D Mustaa kannattaa rakastaa :D
Lauramme Lauramme
Ass hunter Ass hunter
Apinalauman kesyttäjä Apinalauman kesyttäjä
ählämi oksentaa ählämi oksentaa
gay gay
Muutama hattu Muutama hattu
Tollikka ja Pihvi treffeillä Tollikka ja Pihvi treffeillä
Nykyään mustat vaan vie lahjat Nykyään mustat vaan vie lahjat
RASMUS RASMUS
lasipesuneste lasipesuneste
Äänestä oikein. Äänestä oikein.
Creepy Joe Biden Sniff a Girl and Like It! Creepy Joe Biden Sniff a Girl and Like It!
Tukholman kevät. Tukholman kevät.
muutama RASMUS juttu muutama RASMUS juttu
Tilastoja Tilastoja
Päivitetty uutiskieli Päivitetty uutiskieli
Sotapelit nykyään Sotapelit nykyään
 912 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.05 MB, 1 tiedosto
11.01.2020 07:45:46
[ + 2 - | ]

Totuus 3

[38408] [FB_IMG_1578549112974.jpg] [0.05 MB] [750x720] [] []
FB_IMG_1578549112974.jpg

usa

(202)  · 

iran

(31)
11.01.2020 12:16:02
#292631 [+-] Piilota Suosittele

Jotenki too vaikuttaa semmoselta "totuudelta". Uutusissa kerrotaan vaan ne totuudet jotka on tarpeeksi yksinkertasia selittää ameriikan kansalle

11.01.2020 17:06:51
#292713 [+-] Piilota Suosittele

>>292687 juu iran pommittaa saudi tankkeria
Iran ampuu amerikkalaisen sotakoneen iranin ilmatilassa
Iran ottaa haltuun brittitankkerin kaksi viikkoa sen jälkeen kun britit olivat ottaneet iranien öljytankkerin haltuunsa
Iran tuhoaa saudi öljytehtaan
Iran hyökkää usa tukikohtaan jossa ei ollut yhtään ihmisiä
Iranilaiset protestoivat jenkkejenbsotajoikkojen olemista niiden omassa maassansa
Amerikkalaise murhaavat heidän "marsalkka mannerheimin" ja muita johtohahmoja kansainvälisellä (rauhan alue) lentokentällä
Ihmiset ja media sanovat että amerikka alotti sodan (murhasi ohjusiskulla jumalallisesti kunnioitetun johtohahmon)

13.01.2020 10:40:48 | 10:46:13
#293348 [+-] Piilota Suosittele

>>293236 www.google.com jos kone menee iraniin niin silloin se on mennyt sinne. Miksi muuten iranilaiset osottaisi mieltänsä amerikkalaisia vastaan, google on usan valtion hallussa oleva hakukone ja se ei varmaan kaikkea näytä mitä siellä oikeasti tapahtuu

[ 8 viestiä | ]