Perustaja Rampa

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 01.06.2018 00:53:14 Jäseniä 7 Vierailuja 2 137 Medioita 241

Aiheina ulina/nälvintä ilman mitään pyrkimystä parantaa nk. ongelmaa, kunhan heitetään kakkia puusta toiseen. :>
Kuvissa seikkailee politiikka, etnisyys, sukupuoli, seksuaalisuus jne.
Ehkä hitunen shitposteja, mutta ensisijaisesti turhaa mussutusta.

Captain Sweden Captain Sweden
Toivo elää Toivo elää
Vihervasemmisto Vihervasemmisto
epäilyttää epäilyttää epäilyttää epäilyttää
Wanha parvekeprojekti Wanha parvekeprojekti
Tänään illalla. Tänään illalla.
Demariäänestejä, kun Sanna Marin kertoo mitä huulipunaa käyttää Demariäänestejä, kun Sanna Marin kertoo mitä huulipunaa käyttää
Kootut selitykset Kootut selitykset
Pelastusvene Pelastusvene
Hitler Hitler
Ei autoja minnekään! Ei autoja minnekään!
Hahahahah Hahahahah
Hyvää tiistaita Hyvää tiistaita
miesten syy miesten syy
Joka viides vanki on ulkomaalainen Joka viides vanki on ulkomaalainen
Suomen vika kaikki taas Suomen vika kaikki taas
balls of steel balls of steel
lapsi tulossa lapsi tulossa
Mamuista M Mamuista M
Hiiop! Hiiop!
nice nice
Pahin tuholainen Pahin tuholainen
Ainakin henkiseltä tasoltaan Ainakin henkiseltä tasoltaan
kikikikikkikkiii kikikikikkikkiii
 931 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.72 MB, 1 tiedosto
04.02.2019 20:19:00
[ + 2 - | ]

Monikulttuurisuus on rikkautta...

[23827] [img97611.png] [0.72 MB] [793x805] [] []
img97611.png

raiskaus

(91)  · 

tilastot

(9)
04.02.2019 23:28:42 | 23:32:25
#155679 [+-] Piilota Suosittele

toi väitetty ~37% on muuten sitten itseasiassa ero tiedossaolevien rikosepäiltyjen kasvuprosentin ja raiskausrikosten kasvuprosentin välillä, ja väitetty ~17% on itseasiassa erotus kun vähennetään se ulkomaan kansalaisten osuus tiedossaolevien rikosepäiltyjen prosentista. väitökset lukujen syistä ovat siis suoraa hevon paskaa. olettaen tietenkin kasvoarvolla että kyseinen kuvakaappaus postaajan blogista on tosissaan poliisin tilasto eikä random kuvamuokkaus https://www.piiakattelus.fi/blogi/pohjanmaalla-raiskausrikokset-rajahtaneet-kasiin/

kai te nyt herranjumala ymmärrätte että akan väitökset on puuta heinää sen omien todisteidensa nojalla?
edit: toi linkkaamani blogipostaus on kanssa aika hulvaton, koska eukko kirjottaa omalla sivullaan itse itestään kolmannessa persoonassa, puhumattakaan somejaoista joita se omalle sivulleen antaa

[ 6 viestiä | ]