Perustaja Rampa

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 01.06.2018 00:53:14 Jäseniä 7 Vierailuja 2 134 Medioita 241

Aiheina ulina/nälvintä ilman mitään pyrkimystä parantaa nk. ongelmaa, kunhan heitetään kakkia puusta toiseen. :>
Kuvissa seikkailee politiikka, etnisyys, sukupuoli, seksuaalisuus jne.
Ehkä hitunen shitposteja, mutta ensisijaisesti turhaa mussutusta.

[ Kaikki | Kuvat | Videot | Katsotuimmat ]

Erottele tagit pilkuilla.


Persut Persut
+6  / 2   / 888 
Äänestä oikein. Äänestä oikein.
+8  / 3   / 1 078 
Miesten vika Miesten vika
+4  / 2   / 887 
lapsi tulossa lapsi tulossa
+7  / 2   / 1 014 
Mestari Mestari
+6  / 6   / 1 035 
Kisuli Kisuli
+2  / 5   / 970 
karkotetta karkotetta
+15  / 6   / 1 226 
kaupustelijat on mukavia kaupustelijat on mukavia
+7  / 1   / 836 
Nainen Nainen
+6  / 4   / 843 
Aamuraportti Aamuraportti
+6  / 0   / 845 
Joka viides vanki on ulkomaalainen Joka viides vanki on ulkomaalainen
+3  / 4   / 865 
RASMUS RASMUS
+2  / 6   / 926 
RASMUS RASMUS
+6  / 2   / 763 
Ryppy ja Hassan osa II Ryppy ja Hassan osa II
+15  / 2   / 1 625 
Hyvä Goy Hyvä Goy
+8  / 1   / 960 
Terroristi iskut Japanissa Vs Saksassa Terroristi iskut Japanissa Vs Saksassa
+6  / 3   / 795 
Asiaa Asiaa
+7  / 1   / 1 568 
Pakolaiset presidenttejä öyh möyh Pakolaiset presidenttejä öyh möyh
+2  / 42   / 855 
Tilastoja Tilastoja
+4  / 11   / 951 
Monikulttuurisuus on rikkautta... Monikulttuurisuus on rikkautta...
+2  / 8   / 931 
ählämi oksentaa ählämi oksentaa
+3  / 3   / 982 
Olen ihan samaa mieltä Olen ihan samaa mieltä
+8  / 5   / 914 
karkotetta karkotetta
+4  / 2   / 816 
Neekeriä turpaa Neekeriä turpaa
+3  / 2   / 852 

Edellinen [ 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 ] Seuraava
17.03.2019 14:39:32
#172076 [+-] Piilota Suosittele

172062 miksi toisen pitäisi ja toisen ei pitäisi olla ja toisinpäin? onko tässä nyt kyse jostain oikeutuksen hakemisesta vai kiusaantuneesta naljailusta vai geneerisestä nenäkkyydestä?

17.03.2019 21:58:59
#172268 [+-] Piilota Suosittele

172005

Ipalla on ollut tapana näyttää ajankohtaisia projektejaan/kokkailujaan ilman mitään "yolo swääg gängstä" menoa, sun leuhotukset jollain vanhalla pensaalla haisee lähinnä yritykseltä vaivihkaa mainostaa tai sitten juuri tollaselta teinitasoselta "kato mun siideritölkkikokoelmaa" egoilulta, jota ei jaksa.
1532. kuva valmiista pensaasta ei myöskään kanna mitään informaatioarvoa.

Mutta ennenkaikkea: tää on mun itteni tekemä kanava sellaselle mille henk.koht. en ne mitään syytä nähdä enää toistamiseen; kyseessä ei ole jokin yleinen suodin joka vaikuttaa kaikkiin joten ei hätää, saat kyllä huomiota muilta, en myöskään ole moderaattori tms.
Jos joku kuva mikä itseltä on jäänyt välistä tai en ole kokenut tarpeelliseksi tänne laittaa haittaa, tee oma suodatuskanava, mussukkaiseni.

[ 9 viestiä | ]