Perustaja Rampa

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 01.06.2018 00:53:14 Jäseniä 7 Vierailuja 2 137 Medioita 241

Aiheina ulina/nälvintä ilman mitään pyrkimystä parantaa nk. ongelmaa, kunhan heitetään kakkia puusta toiseen. :>
Kuvissa seikkailee politiikka, etnisyys, sukupuoli, seksuaalisuus jne.
Ehkä hitunen shitposteja, mutta ensisijaisesti turhaa mussutusta.

Virgin voting Virgin voting
SO PROGRESSIVE SO PROGRESSIVE
Neekeriä turpaa Neekeriä turpaa
lapsi tulossa lapsi tulossa
Party hard Party hard
Hyvä Goy Hyvä Goy
xDDDDDDDDD xDDDDDDDDD
Miesten vika Miesten vika
vitaepro vitaepro
kaupustelijat on mukavia kaupustelijat on mukavia
Obelix ja nyt riitti! Obelix ja nyt riitti!
Kulttuurit ovat hip, monikulttuurisuus ei Kulttuurit ovat hip, monikulttuurisuus ei
Feministien logiikka Feministien logiikka
Jätesäkin kanssa selfiet Jätesäkin kanssa selfiet
Neekerin aivot Neekerin aivot
Transusotilas Transusotilas
epäilyttää epäilyttää epäilyttää epäilyttää
Sotapelit nykyään Sotapelit nykyään
Arjalaisten ja juutalaisten sotilaiden ero Arjalaisten ja juutalaisten sotilaiden ero
Vihreät. Vihreät.
Adi Adi
Keksi uus apina Keksi uus apina
Kuumies, Kuumies, etkö nää Kuumies, Kuumies, etkö nää
Vihervasemmisto Vihervasemmisto
@-
 1 035 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.05 MB, 1 tiedosto
04.03.2019 19:18:38
[ + 6 - | ]
👑 Katsotuin 04.03.2019.

Mestari

[25674] [tiedosto.jpg] [0.05 MB] [580x459] [] []
tiedosto.jpg

halla-aho

(72)  · 

puukottaja

 · 

mestari

(37)  · 

jussi halla-aho

(60)  · 

haaga

 · 

twitter

(175)
04.03.2019 22:34:09
#167728 [+-] Piilota Suosittele

...on lottovoitto saada näitä moniosaajia Suomeen t: ne poliitikot jotka ovat naiiveja ja tyhmiä

Tehtiin sillai tyhmästi, että otettiin Suomeen näitä turvapaikkasurffailijoita t: Sipilä, Orpo, Soini ja lauma muita pässejä.

05.03.2019 00:36:59
#167757 [+-] Piilota Suosittele

>>167597 Primera kuski oli kantasuomalainen 25 vuotias mies, kännissä ja ajeli kortitta joko kortti hyllyllä tai sit ei oo korttia ollukkaan koskaan. Ja poliisille tuttu entuudestaan eli eiköhän joku narkki tai vastaava. Sitä en tietä liekkö manne sit. Törmänny ennen yliajoa toiseen autoon ja siitä ottanu kimmoketta ja lähteny sit haneen. Mutta tästäkin varmaan tulee vaan joku naurettavan pieni tuomia niinkuin suomessa on tapana.

[ 6 viestiä | ]