Perustaja Rampa

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 01.06.2018 00:53:14 Jäseniä 7 Vierailuja 2 134 Medioita 241

Aiheina ulina/nälvintä ilman mitään pyrkimystä parantaa nk. ongelmaa, kunhan heitetään kakkia puusta toiseen. :>
Kuvissa seikkailee politiikka, etnisyys, sukupuoli, seksuaalisuus jne.
Ehkä hitunen shitposteja, mutta ensisijaisesti turhaa mussutusta.

[ Kaikki | Kuvat | Videot | Katsotuimmat ]

Erottele tagit pilkuilla.


Etnistä värinää lontoon metroasemalla Etnistä värinää lontoon metroasemalla
+5  / 6   / 943 
Obelix ja nyt riitti! Obelix ja nyt riitti!
+12  / 2   / 1 108 
uuniin uuniin
+6  / 0   / 910 
17-vuotias sotaorpo 17-vuotias sotaorpo
+14  / 2   / 1 035 
Veikkasin uskovaisten luottoa Veikkasin uskovaisten luottoa
+7  / 3   / 861 
Hirvisaari :D Hirvisaari :D
+8  / 1   / 847 
Näin se vaan on! Näin se vaan on!
+7  / 4   / 806 
Kohtalomme Kohtalomme
+5  / 5   / 911 
Liikuviin maaliin harjoituksia Liikuviin maaliin harjoituksia
+5  / 0   / 790 
Elämää juutalaisessa perheessä Elämää juutalaisessa perheessä
+14  / 1   / 1 094 
Mestari Mestari
+8  / 3   / 709 
Jembounteroiden mediat Jembounteroiden mediat
+9  / 2   / 982 
muutama RASMUS juttu muutama RASMUS juttu
+2  / 15   / 929 
Miete Miete
+2  / 2   / 843 
miesten syy miesten syy
+3  / 6   / 962 
Mikki, Minni ja somali Mikki, Minni ja somali
+6  / 4   / 1 002 
Rakkaus Rakkaus
+5  / 13   / 1 010 
Dodiin Dodiin
+10  / 2   / 961 
Tytöillä on helppoo Tytöillä on helppoo
+3  / 9   / 762 
Feministien logiikka Feministien logiikka
+7  / 29   / 967 
Jaa onko tämä sitä parempaa vihapuhetta? Otettu Rasmus ryhmästä. Jaa onko tämä sitä parempaa vihapuhetta? Otettu Rasmus ryhmästä.
+3  / 11   / 942 
Saatanan saatana! Saatanan saatana!
+8  / 25   / 1 363 
joku Darius joku Darius
+0  / 7   / 784 
Isäbuga Isäbuga
+5  / 0   / 975 

Edellinen [ 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 ] Seuraava
17.03.2019 14:39:32
#172076 [+-] Piilota Suosittele

172062 miksi toisen pitäisi ja toisen ei pitäisi olla ja toisinpäin? onko tässä nyt kyse jostain oikeutuksen hakemisesta vai kiusaantuneesta naljailusta vai geneerisestä nenäkkyydestä?

17.03.2019 21:58:59
#172268 [+-] Piilota Suosittele

172005

Ipalla on ollut tapana näyttää ajankohtaisia projektejaan/kokkailujaan ilman mitään "yolo swääg gängstä" menoa, sun leuhotukset jollain vanhalla pensaalla haisee lähinnä yritykseltä vaivihkaa mainostaa tai sitten juuri tollaselta teinitasoselta "kato mun siideritölkkikokoelmaa" egoilulta, jota ei jaksa.
1532. kuva valmiista pensaasta ei myöskään kanna mitään informaatioarvoa.

Mutta ennenkaikkea: tää on mun itteni tekemä kanava sellaselle mille henk.koht. en ne mitään syytä nähdä enää toistamiseen; kyseessä ei ole jokin yleinen suodin joka vaikuttaa kaikkiin joten ei hätää, saat kyllä huomiota muilta, en myöskään ole moderaattori tms.
Jos joku kuva mikä itseltä on jäänyt välistä tai en ole kokenut tarpeelliseksi tänne laittaa haittaa, tee oma suodatuskanava, mussukkaiseni.

[ 9 viestiä | ]