Perustaja Rampa

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 01.06.2018 00:53:14 Jäseniä 7 Vierailuja 2 134 Medioita 241

Aiheina ulina/nälvintä ilman mitään pyrkimystä parantaa nk. ongelmaa, kunhan heitetään kakkia puusta toiseen. :>
Kuvissa seikkailee politiikka, etnisyys, sukupuoli, seksuaalisuus jne.
Ehkä hitunen shitposteja, mutta ensisijaisesti turhaa mussutusta.

[ Kaikki | Kuvat | Videot | Katsotuimmat ]

Erottele tagit pilkuilla.


Syy on toisissa Syy on toisissa
+5  / 1   / 999 
Sopii myös YLEen.. Sopii myös YLEen..
+4  / 1   / 848 
Tänään illalla. Tänään illalla.
+2  / 11   / 844 
Kokoomus! Kokoomus!
+7  / 4   / 812 
Pääsiäinen Pääsiäinen
+6  / 3   / 885 
Demari Demari
+12  / 0   / 1 012 
Tollikka ja Pihvi treffeillä Tollikka ja Pihvi treffeillä
+4  / 6   / 2 614 
RASMUS RASMUS
+7  / 13   / 921 
MMEEnno on hurjaa eikä kellään oo kurjaa MMEEnno on hurjaa eikä kellään oo kurjaa
+7  / 4   / 852 
Eu Eu
+3  / 6   / 512 
Pirun valkoiset. Pirun valkoiset.
+13  / 2   / 1 286 
Kannattajat Kannattajat
+7  / 5   / 1 032 
Johtajalaakso Johtajalaakso
+1  / 1   / 1 028 
Kiitos mestari Kiitos mestari
+13  / 2   / 1 376 
Toivo elää Toivo elää
+4  / 5   / 1 074 
Juhan visio suomesta Juhan visio suomesta
+7  / 8   / 1 025 
eeeeiii me mittää mongoolei olah eeeeiii me mittää mongoolei olah
+2  / 3   / 973 
Muutama hattu Muutama hattu
+2  / 5   / 844 
Kuumies Kuumies
+1  / 3   / 988 
amis amis
+3  / 8   / 1 042 
Ettäs tiedätte Ettäs tiedätte
+7  / 2   / 770 
Kuumies, Kuumies, etkö nää Kuumies, Kuumies, etkö nää
+13  / 4   / 1 234 
Venäjän ja Neuvostoliiton ukrainalaisille lahjoittamat alueet Venäjän ja Neuvostoliiton ukrainalaisille lahjoittamat alueet
+0  / 8   / 915 
Suvakkien viimeinen pelikortti Suvakkien viimeinen pelikortti
+8  / 1   / 794 

Edellinen [ 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 ] Seuraava
17.03.2019 14:39:32
#172076 [+-] Piilota Suosittele

172062 miksi toisen pitäisi ja toisen ei pitäisi olla ja toisinpäin? onko tässä nyt kyse jostain oikeutuksen hakemisesta vai kiusaantuneesta naljailusta vai geneerisestä nenäkkyydestä?

17.03.2019 21:58:59
#172268 [+-] Piilota Suosittele

172005

Ipalla on ollut tapana näyttää ajankohtaisia projektejaan/kokkailujaan ilman mitään "yolo swääg gängstä" menoa, sun leuhotukset jollain vanhalla pensaalla haisee lähinnä yritykseltä vaivihkaa mainostaa tai sitten juuri tollaselta teinitasoselta "kato mun siideritölkkikokoelmaa" egoilulta, jota ei jaksa.
1532. kuva valmiista pensaasta ei myöskään kanna mitään informaatioarvoa.

Mutta ennenkaikkea: tää on mun itteni tekemä kanava sellaselle mille henk.koht. en ne mitään syytä nähdä enää toistamiseen; kyseessä ei ole jokin yleinen suodin joka vaikuttaa kaikkiin joten ei hätää, saat kyllä huomiota muilta, en myöskään ole moderaattori tms.
Jos joku kuva mikä itseltä on jäänyt välistä tai en ole kokenut tarpeelliseksi tänne laittaa haittaa, tee oma suodatuskanava, mussukkaiseni.

[ 9 viestiä | ]