Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 23:16:40 Jäseniä 38 Vierailuja 3 314 Medioita 156

Kaikki inside-läppä

Homosarjii Antimateria vs. Jhnna Homosarjii Antimateria vs. Jhnna
Paint-joulukalenteri 2018: Luukku 24 Paint-joulukalenteri 2018: Luukku 24
Valupertti ja Nakuankka Valupertti ja Nakuankka
Luolasto.org Luolasto.org
Riffe hapoissa Riffe hapoissa
Ensimmäinen kuvakommentti Ensimmäinen kuvakommentti
Leirille siitä Leirille siitä
Tuomiopäivä lähestyy Tuomiopäivä lähestyy
Apua :( Apua :(
Slayer Slayer
Luolasto vielä nousee... Luolasto vielä nousee...
Luolasto miitti 2024 Luolasto miitti 2024
Salatut Luolastot Salatut Luolastot
Moderaattorien ilmoitus Moderaattorien ilmoitus
Repostnik luolastossa Repostnik luolastossa
Vian ei tarvitse olla suuri, kun se on päässä. Vian ei tarvitse olla suuri, kun se on päässä.
Habs ja Psyyke osa Loppu sitte :D Habs ja Psyyke osa Loppu sitte :D
Pelsu lonkkua, Hollywood Babble-on striimi ja Civi 5 Pelsu lonkkua, Hollywood Babble-on striimi ja Civi 5
Trattorio Luolasto: Magarons' Böber Trattorio Luolasto: Magarons' Böber
Luolastoelämää Luolastoelämää
Nyt vittu jätkät Nyt vittu jätkät
Hessu Hessu
Nössö Nössö
Turkumiitti 2018 Turkumiitti 2018
 901 näyttökertaa, 12 viestiä, 0.13 MB, 1 tiedosto
31.01.2020 22:55:58
[ + 8 - | ]

Piirsin kännissä mulkun

[39105] [nimeton.jpg] [0.13 MB] [1238x783] [] []
nimeton.jpg

siinä

 · 

on

(118)  · 

mulkku

(59)  · 

vit

01.02.2020 11:49:06 | 11:49:46
#301529 [+-] Piilota Suosittele

Ps. mitä vittua tossa vasemman puolen kotelossa lukee, kun heviparralla on kirjoitustaidot vielä vähän hukassa? Kiinnostais tietää kun tällänen hieno kuvakin on jaksettu tehdä ja nähdy peppukipeydessään siihen vaivaa? ^^

01.02.2020 12:09:54 | 12:11:08
#301531 [+-] Piilota Suosittele

>>301530
RVSSIRVA on kyllä @Heviparta :n hyvä yritys osata kirjoittaa ♥
Hyvä hyvä, kyllä siitä tulee vielä hyvä poika xD

(mä en oikeesti enää yhtään ihmettele heviparran juttuja, jos tää on paras suositus mihin se pystyy xD)

01.02.2020 13:49:50 | 13:50:32
#301583 [+-] Piilota Suosittele

>>301572
No hedelmävihannespartaa näyttää kovasti kiukuttavan jos oikein tälläsiä "hienoja" kuvia tekee ja triggeröityneenä postaa niitä nappulaan :D Mutta jos se ei osaa lopettaa, ni antaa vaan jatkaa sitä kehari/autismi huutelua ja antaa olla vaan :) Mitä enemmän se kiukuttelee ni sitä enemmän se itelleen kuoppaa kaivaa ^^ Sai taas nauraa vedet silmissä näille taidonnäytteille xD

[ 12 viestiä | ]