Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 23:16:40 Jäseniä 38 Vierailuja 3 314 Medioita 156

Kaikki inside-läppä

Nössö Nössö
IPA IPA
Minä itte Minä itte
Paint-joulukalenteri 2018: Luukku 24 Paint-joulukalenteri 2018: Luukku 24
Sama fiilis luolastosta Sama fiilis luolastosta
Apua ;____; Apua  ;____;
Vumpalouska youtubessa Vumpalouska youtubessa
ChatGTP - käykää hihittelemässä ChatGTP - käykää hihittelemässä
Hapsi ja Pihvi Hapsi ja Pihvi
Sättikepa osa kakonen Sättikepa osa kakonen
Habs ja Psyyke osa Loppu sitte :D Habs ja Psyyke osa Loppu sitte :D
Slayer Slayer
Cyberpunk Luolasto - Parkkihallin dilemma Cyberpunk Luolasto - Parkkihallin dilemma
Luukku 11 Luukku 11
Mortin pohdiskeluun taipuvainen huumonserkku Myrtti :3 Mortin pohdiskeluun taipuvainen huumonserkku Myrtti :3
Tollikka ja Pihvi treffeillä Tollikka ja Pihvi treffeillä
Kohina Kohina
Nyt vittu jätkät Nyt vittu jätkät
varma voittaja varma voittaja
luolaston palvelimet luolaston palvelimet
Luolastolainen poistuu huoneestaan Luolastolainen poistuu huoneestaan
Paint-Joulukalenteri 2017 Luukku 2 Paint-Joulukalenteri 2017 Luukku 2
Himmeä ajatus/luonnos tervetulokortista :D Himmeä ajatus/luonnos tervetulokortista :D
Salatut Luolastot Salatut Luolastot
 897 näyttökertaa, 12 viestiä, 0.47 MB, 1 tiedosto
18.03.2020 22:27:57
[ + 4 | ]

Cyberpunk Luolasto - Tuhnun showtime

[40846] [tiedosto.jpg] [0.47 MB] [554x2704] [] []
tiedosto.jpg

cyberpunk

(71)
19.03.2020 18:43:48 | 18:45:02
#320023 [+-] Piilota Suosittele

>>320021
Sama iskuanimaatio joka pyöri loopilla. Otin vaa screenshottei ku en jaksanu alkaa säätää :D PS. Kelaa, jos noi ois ampunu ihan luotei... kuin lähellä kävi?

19.03.2020 18:58:49 | 18:59:28
#320036 [+-] Piilota Suosittele

>>320033
kato mitä laitin rolzziin.
Sen voi yhdistää kypärään. Plus, toi skinwave on koko kropan peittävä. Lisäpanssaria saa olla päällä ilman miinuksia. Sitte jos omien panssareiden päälle puet luotiliivit, sit alkaa tulla miinuksia lisää.

Eli suomeks ihopanssarin saa laittaa sun panssaritakin alle. Säilyy se -1 ref (tai osta kevyempi takki ja toi ihopanssari....?)

[ 12 viestiä | ]