Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 23:16:40 Jäseniä 38 Vierailuja 3 314 Medioita 156

Kaikki inside-läppä

paint servetti paint servetti
Vumpalukki Vumpalukki
NN Kronikull's: Uusi alku NN Kronikull's: Uusi alku
:) :)
Riffe hapoissa Riffe hapoissa
Voi ei Voi ei
Ei helvetti Ei helvetti
Nyt vittu pamputin Nyt vittu pamputin
Hapsi_ päiväkirjaote :D Hapsi_ päiväkirjaote :D
Moderaattorien ilmoitus Moderaattorien ilmoitus
Luolastolainen Luolastolainen
Trattorio Luolasto: Magarons' Böber Trattorio Luolasto: Magarons' Böber
Kyttäjuttu Vumpalouska: osat 1-6 Kyttäjuttu Vumpalouska: osat 1-6
Apua :( Apua :(
Hapsi teki laulun pihvistä ja musta Hapsi teki laulun pihvistä ja musta
Hyvää stroganoffintaita luolastolle (on siellä kaljaakin) Hyvää stroganoffintaita luolastolle (on siellä kaljaakin)
Valupertin lääke/tupakka-vajaus Valupertin lääke/tupakka-vajaus
Slayjer Slayjer
NN vs luolasto NN vs luolasto
Hessu Hessu
Piirsin kännissä mulkun Piirsin kännissä mulkun
@Spikanor @Spikanor
Turpille lisävaruste Turpille lisävaruste
SecretMetallin päivähommat SecretMetallin päivähommat
 279 näyttökertaa, 3 viestiä, 2.7 MB, 1 tiedosto
08.04.2026 06:51:02
[ + 0 | ]

Hapsi teki laulun pihvistä ja musta

[87257] [tiedosto.mpg] [2.7 MB] []

hapsi

(209)  · 

mr pihvi

(6)  · 

digimummo

(43)  · 

paskaa

(159)  · 

suno ai

(5)  · 

luolasto

(149)
08.04.2026 20:09:27 | 20:12:41
#747736 [+-] Piilota Suosittele

>>747596
Se on just näin ku
>>747642
sen sano.

Mutta joo, sehän on just tommosta geneeristä punkkipaskaa niin kaikkihan se kuulostaa samalle. Sitte ku Suno AI:lla vääntää näitä niin tottakai se ottaa inspiraatiota kaikista niistä sampleista mitä sille on annettu. Sama juttu ku vedät jotakin norjalaista oksennusmurinametallia niin ei niitä erota kukaan toisistaan. Sama juttu poppimusan kans. Ennen sentään saatto äänestä erottaa vaikka Britneyn ja Christinan, mutta nykyään kaikki kuulostaa aivan loputtomasti samalle.

Ite asiassa nykymusa on semmosta, että kaikki vetää vaan yhtä ja samaa paskaa menemään eikä ketään tunnu kiinnostavan. Ennen sentään oli vaikka Rollarit tai King Diamond jotka veti omaa settiään. Toisesta tuli sitten mainstreamia jonka jälkeen kaikki alko kuulostaan samalle. Kai se on jotakin jutkujen laskutoimituksia, että ku tehään tarpeeks monta poikapändiä niin väki vaan kuuntelee ja ostaa levyjä vaikka kukaan ei erota niitä toisistaan.

Niin.. tästäpä tulikin mieleen se Catalinan poikabändi. Tossa stoori silleen lyhkäsesti vähän oiottuna :D



>>747596
ps. Ettet sä nyt sekottais vähän ku tähän?

[ 3 viestiä | ]