Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 23:16:40 Jäseniä 38 Vierailuja 3 314 Medioita 156

Kaikki inside-läppä

CyberPunk Luolasto - Kuumaa ja kosteaa CyberPunk Luolasto - Kuumaa ja kosteaa
Jotenkin suunnilleen näin 1/2 Jotenkin suunnilleen näin 1/2
Luolastolaiset morottaa kadulla Luolastolaiset morottaa kadulla
Kun Hapsi ja Valupertti tapasivat ensi kerran Kun Hapsi ja Valupertti tapasivat ensi kerran
Luolasto is kill Luolasto is kill
Pizzaperjantai Pizzaperjantai
luolaston palvelimet luolaston palvelimet
SecretMetallin päivähommat SecretMetallin päivähommat
Himmeä ajatus/luonnos tervetulokortista :D Himmeä ajatus/luonnos tervetulokortista :D
JE SUIS JE SUIS
Kohisee Kohisee
Slayjer Slayjer
Paint-joulukalenteri 2019: Luukku 24 Paint-joulukalenteri 2019: Luukku 24
@Spikanor @Spikanor
Wohvelilukki Wohvelilukki
Valupertti ja Nakuankka Valupertti ja Nakuankka
Mortin pohdiskeluun taipuvainen huumonserkku Myrtti :3 Mortin pohdiskeluun taipuvainen huumonserkku Myrtti :3
Turpille lisävaruste Turpille lisävaruste
Ljan karkkigate Ljan karkkigate
Termostaatti <3 Sinko Simo Termostaatti <3 Sinko Simo
Luolasto vielä nousee... Luolasto vielä nousee...
Riffe hapoissa Riffe hapoissa
Hessu Hessu
hapsilapsena Rolling On The Floor Laughing EMOJI hapsilapsena Rolling On The Floor Laughing EMOJI
 243 näyttökertaa, 3 viestiä, 3.54 MB, 1 tiedosto
14.04.2026 02:16:10
[ + 1 | ]

Heimosenkeimon biisi

[87366] [tiedosto.mpg] [3.54 MB] []

heimosenkeimo

(82)  · 

katoava rakkaus

 · 

luolasto

(149)
14.04.2026 02:17:27
#748758 [+-] Piilota Suosittele

Kiva lauantai, ei voi hassutella netissä ku
Psyyke on karhuhomojen nussittavana
Naku on lähteny antimaterian tykö
Antimateria on lukinnu oven ja ottanu sulakkeet irti
Pertti on baarissa
Setämies on kuollut
Digi on satamassa duunissa
Rape on sammunu tai tekee 18 promillen kännissä koneremppaa
Strigoin mielestä syksy on paras
Attuzuun ulosantia en ymmärrä
Granit on ignoressa
Hyvä elämä vittu


https://luolasto.org/u/2925/feeds/88565

14.04.2026 06:40:03
#748780 [+-] Piilota Suosittele

>>748762
NNNNNnnnnnikatimanikatoimui ei. Ei onnistu. Kattos ku tää on mun sukupuoleni. Jos mä en saa tehdä kaikenlaista paskaa jollaki huitsinperseennettisivulla niin mun sukupuolista itsemääräämisoikeuttani on rikottu. Nih. Että aattelisit sinäkin vähän suvaitsevammin näitä asioita niin sua ei viedä sitten ensimmäisten joukossa turpeen kasvualustaksi, kun me kurpitsaseksuaalipuolueikot valtaamme maanne Achmed Ahneiden kera. Ettäs tiedät sinä ja söpö pieni nenuliinisi :3

[ 3 viestiä | ]