Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 23:16:40 Jäseniä 38 Vierailuja 3 314 Medioita 156

Kaikki inside-läppä

Nössö Nössö
NN vs luolasto NN vs luolasto
Ei helvetti Ei helvetti
Himmeä ajatus/luonnos tervetulokortista :D Himmeä ajatus/luonnos tervetulokortista :D
Luolasto.org Luolasto.org
Sättikepa osa kakonen Sättikepa osa kakonen
luolaston palvelimet luolaston palvelimet
Kohisee Kohisee
Sivua ei löydy Sivua ei löydy
Pertin Slice of Life Pertin Slice of Life
Sakkelukki päivittäiseen lukkilankaan Sakkelukki päivittäiseen lukkilankaan
Teidän kaikkien synttärit ♫ Teidän kaikkien synttärit ♫
Mökkireissu Mökkireissu
Paint-joulukalenteri 2018: Luukku 24 Paint-joulukalenteri 2018: Luukku 24
@Korvatillikka @Korvatillikka
Luolastolaisten lauantai ilta Luolastolaisten lauantai ilta
Kenway luolastomiitissä Kenway luolastomiitissä
Google varoittaa Google varoittaa
Luolastojat Luolastojat
Arkistojen kätöistä löyty Arkistojen kätöistä löyty
Hyvä leffa Hyvä leffa
Kohina Kohina
Luolastolainen poistuu huoneestaan Luolastolainen poistuu huoneestaan
Wohvelilukki Wohvelilukki
 1 065 näyttökertaa, 16 viestiä, 0.15 MB, 1 tiedosto
24.01.2020 00:23:10
[ + 9 - | ]

Ehkä?

[38826] [Yhteiskuva.png] [0.15 MB] [2000x1000] [] []
Yhteiskuva.png

viittamies

 · 

virtanen

 · 

pumpelipyllerö

 · 

fanipoika

 · 

brucewillismies

 · 

pormestari porsaster

 · 

shadowstalker666

24.01.2020 00:44:38
#298229 [+-] Piilota Suosittele

>>298225 Tää on ollut varmaan suurin tekijä sille, miksen ole enää Naurunappulan kuoleman jälkeen kauheasti piirrellyt. Nappulassakin alkoi jo viimeisenä vuotena tai parina tökkiä motivaation suhteen, mutta piirsin Morso-saagan silti loppuun velvollisuudentunnosta ;___;

Kaukana on kyllä ne ajat, kun jokainen lähettämäni sarjii sai 20-30 000 katselukertaa ja satoja plussia ja kommentteja. Silloin oli oikeasti kiva piirtää kun tiesi, että ihmiset myös näkevät tuotoksiani.

24.01.2020 01:18:43
#298246 [+-] Piilota Suosittele

>>298229
Mutta aattele sitä ilon määrää jonka ne kuvies näkijät niistä saa. Elä lannistu! Voit sitte tehä Monskut niin saat kirjan kirijastoon kaikkien nähtäville :)

24.01.2020 03:05:56
#298287 [+-] Piilota Suosittele

>>298265
>>298258

Jos jotakuta kinostaa, DeviantArt-galleriassani on vähän enemmän matskua näistä hahmoista ja taustatarinoista, joita olen niille kehitellyt. Mitään muuta en toistaiseksi ole tämän "Viittamies-rebootin" eteen tehnyt kuin nämä: https://www.deviantart.com/vumpalouska/gallery/71366894/capeman

Ideana on, että jos joskus jatkan tätä pidemmälle, käytän ensisijaisesti omia hahmojani ja luotan huomattavasti vähemmän inside-rinkirunkkuun ja etenkin Morson kaltaisiin tekijänoikeussuojattuihin hahmoihin.

[ 16 viestiä | ]