Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 23:16:40 Jäseniä 38 Vierailuja 3 314 Medioita 156

Kaikki inside-läppä

Poliisit otti Nakuankan kiinni Poliisit otti Nakuankan kiinni
@Monskuu @Monskuu
Cyberpunk Luolasto - Parkkihallin dilemma Cyberpunk Luolasto - Parkkihallin dilemma
Luolasto vielä nousee... Luolasto vielä nousee...
Luolasto Epic Meeting 2025 Luolasto Epic Meeting 2025
Ei helvetti Ei helvetti
@Korvatillikka @Korvatillikka
Piirsin kännissä mulkun Piirsin kännissä mulkun
Pertti perkele! Pertti perkele!
Valupertti opastaa poikia töihin Valupertti opastaa poikia töihin
SecretMetallin päivähommat SecretMetallin päivähommat
Luolaston setämiehet tiedoksi Luolaston setämiehet tiedoksi
Luolastolainen poistuu huoneestaan Luolastolainen poistuu huoneestaan
Valupertti ja Nakuankka Valupertti ja Nakuankka
Pelsu lonkkua, Hollywood Babble-on striimi ja Civi 5 Pelsu lonkkua, Hollywood Babble-on striimi ja Civi 5
Hyvä leffa Hyvä leffa
Testi Testi
porkkana kuuluu pitsaan porkkana kuuluu pitsaan
Luolasto on gay. Luolasto on gay.
Nyt vittu pamputin Nyt vittu pamputin
Vumpalouska youtubessa Vumpalouska youtubessa
paint servetti paint servetti
Vumpa ja Rölli + kamu Vumpa ja Rölli + kamu
Luolastojat Luolastojat
 1 270 näyttökertaa, 21 viestiä, 42.43 MB, 1 tiedosto
05.04.2020 15:46:22
[ + 14 - | ]
👑 Plussatuin 05.04.2020.
👑 Katsotuin 05.04.2020.

Moderaattorien ilmoitus

[41549] [Moderaattorien-ilmoitus.mp4] [42.43 MB] [854x480] [231.30s] [] []

luolasto

(149)  · 

tilannekatsaus

 · 

moderaattori

(8)
05.04.2020 16:13:24
#327442 [+-] Piilota Suosittele

>>327440
Tosiaan se että sä lähdit vuodeks pois ja oot nyt hetken ollu takas ja yp ei oo laittanu viestii sil aikaa ei tarkota sitä että se on ollu kans yli vuoden poissa.

05.04.2020 22:41:38
#327853 [+-] Piilota Suosittele

Ei jeesus saatana. Periaatteessa jos osais niin voisin laittaa oman sivuston linjoille ku en mää käytä omaa palvelinta juuri muuhun ku pienimuotoseen kikkailuun ja sähköpostiin. Ainakin OVH:lta ja domainhotellista saa muutamilla kympeillä uudenki palvelimen. Lähinnä ongelmaksi muodostuu se, että sivut on rekattava käytännössä omalla nimellä ja sen selvittäminen on kohtalaisen mahollista pakkomielteisille venkuloille :(

07.04.2020 01:23:21
#328251 [+-] Piilota Suosittele

>>328249
No ei mun kummastakaan domainista löydy suoraan omistajatietoja, mutta en mielelläni ota sitä riskiä että joku oman elämänsä väkivaltasodomiitti sais kaivettua sen esille.

[ 21 viestiä | ]