Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 23:16:40 Jäseniä 38 Vierailuja 3 314 Medioita 156

Kaikki inside-läppä

Hapsi teki laulun pihvistä ja musta Hapsi teki laulun pihvistä ja musta
Kenway luolastomiitissä Kenway luolastomiitissä
Valupertti opastaa poikia töihin Valupertti opastaa poikia töihin
Hyvää stroganoffintaita luolastolle (on siellä kaljaakin) Hyvää stroganoffintaita luolastolle (on siellä kaljaakin)
Sama fiilis luolastosta Sama fiilis luolastosta
Luolastomiittisarjii Luolastomiittisarjii
Luolasto Epic Meeting 2025 Luolasto Epic Meeting 2025
Nyt vittu jätkät Nyt vittu jätkät
@Hapsi_ @Hapsi_
Nyt se sekos lopullisesti Nyt se sekos lopullisesti
Piirsin kännissä mulkun Piirsin kännissä mulkun
porkkana kuuluu pitsaan porkkana kuuluu pitsaan
Luolastolaiset morottaa kadulla Luolastolaiset morottaa kadulla
Voi ei Voi ei
Iida kyllästy Slayjerin pörräämiseen Iida kyllästy Slayjerin pörräämiseen
SecretMetallin päivähommat SecretMetallin päivähommat
Ljan karkkigate Ljan karkkigate
Hapsin Slice of Life Hapsin Slice of Life
Pekonilkin ja Masennustajan Tekken pelit Pekonilkin ja Masennustajan Tekken pelit
@Monskuu @Monskuu
Ipan makkarissa Ipan makkarissa
Paint-Joulukalenteri 2017 Luukku 2 Paint-Joulukalenteri 2017 Luukku 2
Ensimmäinen kuvakommentti Ensimmäinen kuvakommentti
Pizzaperjantai Pizzaperjantai
 872 näyttökertaa, 2 viestiä, 0.11 MB, 1 tiedosto
16.11.2019 02:22:11
[ + 2 | ]

@Hapsi_

[36742] [tiedosto.jpg] [0.11 MB] [589x573] [] []
tiedosto.jpg

mielisairaus

(55)  · 

autismi

(46)  · 

viha

(20)  · 

rakkaus

(60)  · 

kaappi

(18)  · 

hiv

(34)
17.11.2019 16:53:54
#271848 [+-] Piilota Suosittele

271691

Mää ehotin joulua ja jotaki toista päivämärää, mutten muista enää mitä. Mua kuitenki vähän arveluttaa ettei tästä tuu silti mitään, ku ei se kuitenkaan suostu pukeutumaan tuohon jo valamiiksi varraamaani kumiseen hääpukuun.

17.11.2019 22:07:25
#272015 [+-] Piilota Suosittele

271855

Itelle on samanlainen. Oon suunnitellu omat häät jo pikkulikasta lähtien ja meillä molemmilla pitää olla tuommonen kumipuku! Mitä siitä tulee jos toinen tälläytyy parhaimpaan pvc-muoviin pienessä pcp-pöllyssä ja toinen on jossaki paskasissa verkkareissa ja Esson baarin lippiksessä?

[ 2 viestiä | ]