Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 23:16:40 Jäseniä 38 Vierailuja 3 314 Medioita 156

Kaikki inside-läppä

Repostnik luolastossa Repostnik luolastossa
Ja hermothan siinä meni Ja hermothan siinä meni
Sivua ei löydy Sivua ei löydy
Luolaston setämiehet tiedoksi Luolaston setämiehet tiedoksi
Slayjerin kämppä Slayjerin kämppä
@Monskuu @Monskuu
Luolastolaiset morottaa kadulla Luolastolaiset morottaa kadulla
Vian ei tarvitse olla suuri, kun se on päässä. Vian ei tarvitse olla suuri, kun se on päässä.
Hyvä leffa Hyvä leffa
Paint-joulukalenteri 2018: Luukku 24 Paint-joulukalenteri 2018: Luukku 24
sieninaurua sieninaurua
CyberPunk Luolasto - Kuumaa ja kosteaa CyberPunk Luolasto - Kuumaa ja kosteaa
Pertti perkele! Pertti perkele!
Nyt se sekos lopullisesti Nyt se sekos lopullisesti
Kyttäjuttu Vumpalouska: osat 1-6 Kyttäjuttu Vumpalouska: osat 1-6
Slayjer olikin demarinuori Slayjer olikin demarinuori
Nagiksen leima Nagiksen leima
Leirille siitä Leirille siitä
paint servetti paint servetti
Luolaston politiikka keskustelut Luolaston politiikka keskustelut
Nössö Nössö
Volmarin illallinen Volmarin illallinen
Jotenkin suunnilleen näin 2/2 Jotenkin suunnilleen näin 2/2
Pekonilkin ja Masennustajan Tekken pelit Pekonilkin ja Masennustajan Tekken pelit
 872 näyttökertaa, 2 viestiä, 0.11 MB, 1 tiedosto
16.11.2019 02:22:11
[ + 2 | ]

@Hapsi_

[36742] [tiedosto.jpg] [0.11 MB] [589x573] [] []
tiedosto.jpg

mielisairaus

(55)  · 

autismi

(46)  · 

viha

(20)  · 

rakkaus

(60)  · 

kaappi

(18)  · 

hiv

(34)
17.11.2019 16:53:54
#271848 [+-] Piilota Suosittele

271691

Mää ehotin joulua ja jotaki toista päivämärää, mutten muista enää mitä. Mua kuitenki vähän arveluttaa ettei tästä tuu silti mitään, ku ei se kuitenkaan suostu pukeutumaan tuohon jo valamiiksi varraamaani kumiseen hääpukuun.

17.11.2019 22:07:25
#272015 [+-] Piilota Suosittele

271855

Itelle on samanlainen. Oon suunnitellu omat häät jo pikkulikasta lähtien ja meillä molemmilla pitää olla tuommonen kumipuku! Mitä siitä tulee jos toinen tälläytyy parhaimpaan pvc-muoviin pienessä pcp-pöllyssä ja toinen on jossaki paskasissa verkkareissa ja Esson baarin lippiksessä?

[ 2 viestiä | ]