Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 23:16:40 Jäseniä 38 Vierailuja 3 314 Medioita 156

Kaikki inside-läppä

Löysä kulli ♫ Löysä kulli ♫
Slayjer olikin demarinuori Slayjer olikin demarinuori
Ei helvetti Ei helvetti
Slayer Slayer
Mie Mie
Tribuuttia Avaruuskoiralle Tribuuttia Avaruuskoiralle
Vumpalouska youtubessa Vumpalouska youtubessa
Ja hermothan siinä meni Ja hermothan siinä meni
Triten Ja Lyijyn dilemma Triten Ja Lyijyn dilemma
Luolastolainen poistuu huoneestaan Luolastolainen poistuu huoneestaan
Totuus nappulan kohtalosta Totuus nappulan kohtalosta
Muistatteko kun Hapsi tuli tallille? Muistatteko kun Hapsi tuli tallille?
Sättikepa osa kakonen Sättikepa osa kakonen
Slayjer Slayjer
JE SUIS JE SUIS
paint servetti paint servetti
Luolaston politiikka keskustelut Luolaston politiikka keskustelut
Oikea sonja Oikea sonja
Apua ;____; Apua  ;____;
Luolastojat Luolastojat
@Korvatillikka @Korvatillikka
Pekonilkin ja Masennustajan Tekken pelit Pekonilkin ja Masennustajan Tekken pelit
Hyvää stroganoffintaita luolastolle (on siellä kaljaakin) Hyvää stroganoffintaita luolastolle (on siellä kaljaakin)
Apua :( Apua :(
 1 459 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.03 MB, 1 tiedosto
17.01.2020 02:04:34
[ + 9 - | ]

Slayjerin kämppä

[38605] [166316.jpg] [0.03 MB] [640x480] [] []
166316.jpg

sähkö

(97)  · 

sähkösopimus

 · 

hagert

(24)  · 

manne

(192)  · 

slayjer

(74)
17.01.2020 02:21:18
#294825 [+-] Piilota Suosittele

Nuorena pulsuna ollessani kesätöissä porrassiivoojana ja peruspesijänä näitä tuli Järvenpään Jampassa eli Monacossa vastaan.
Nyppäsin aina tavatessa töpselin irti ja jäin kuuntelemaan, kun hoisiet ihmetteli sähköjen häviämistä rodulleen tyypilliseen tapaan.

Kaupunginosa Jampan lempinimi Monaco tulee siitä, ettei siellä kukaan maksa veroja.

[ 6 viestiä | ]