Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 23:16:40 Jäseniä 38 Vierailuja 3 314 Medioita 156

Kaikki inside-läppä

Termostaatti <3 Sinko Simo Termostaatti <3 Sinko Simo
Luolastolaisten lauantai ilta Luolastolaisten lauantai ilta
Hapsin synttärit Hapsin synttärit
7evill 7evill
ChatGTP - käykää hihittelemässä ChatGTP - käykää hihittelemässä
Kohina Kohina
Löysä kulli ♫ Löysä kulli ♫
Kenway luolastomiitissä Kenway luolastomiitissä
Luolaston setämiehet tiedoksi Luolaston setämiehet tiedoksi
Totuus nappulan kohtalosta Totuus nappulan kohtalosta
Mikä toi on? T. Pihvi Mikä toi on? T. Pihvi
Kun luolasto.org vittuilee Kun luolasto.org vittuilee
Slayjerin lyijykynä Slayjerin lyijykynä
Luolastolainen poistuu huoneestaan Luolastolainen poistuu huoneestaan
Wohvelilukki Wohvelilukki
hapsi_ ja Tyhmä-Antero hapsi_ ja Tyhmä-Antero
Ui juma mikä perjantai Ui juma mikä perjantai
Turpille lisävaruste Turpille lisävaruste
Nakuankan huone Nakuankan huone
Triten Ja Lyijyn dilemma Triten Ja Lyijyn dilemma
Trattorio Luolasto: Magarons' Böber Trattorio Luolasto: Magarons' Böber
Poliisit otti Nakuankan kiinni Poliisit otti Nakuankan kiinni
porkkana kuuluu pitsaan porkkana kuuluu pitsaan
Mortin pohdiskeluun taipuvainen huumonserkku Myrtti :3 Mortin pohdiskeluun taipuvainen huumonserkku Myrtti :3
 1 736 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.43 MB, 1 tiedosto, 07.03.2019 18:46:30
[ + 25 - | ]
👑 Plussatuin 07.03.2019.
👑 Katsotuin 07.03.2019.

Ei helvetti

[25924] [untero.png] [0.43 MB] [642x634] [] []
untero.png

antero

(24)  · 

pamputin

(34)  · 

elmeri

(6)  · 

tilasto

(28)  · 

totuus

(53)  · 

sattuu

(16)  · 

aijaijai

08.03.2019 12:12:29
#168975 [+-] Piilota Suosittele

168925

Eikös kuninkaasi Halla-Aho jossain haastattelussa maininnut että erikseen tuomitseminen on turhaa koska jokainen tietää miten tuomittavia terrori-iskut ovat?

08.03.2019 13:23:54 | 13:24:27
#169008 [+-] Piilota Suosittele

169000

Halla-Aho ei puhunut luvan antamisesta mitään vaan siitä että se on turhaa. Pahoittelen jos faktat saivat pääsi sekaisin.

08.04.2019 14:46:03
#183961 [+-] Piilota Suosittele

>>169065
Ehkä ajat oli vähän kireet silloin.

169068

Saksassa vois joutua, muualla saat kantaa natsilippua ja muuta. Kokeile aluks Helsinkiä.

En takaa turvallisuuttasi :D

[ 10 viestiä | ]