Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 23:16:40 Jäseniä 38 Vierailuja 3 314 Medioita 156

Kaikki inside-läppä

Alan mies Alan mies
Testi Testi
Vumpalouska youtubessa Vumpalouska youtubessa
Pekonilkin ja Masennustajan Tekken pelit Pekonilkin ja Masennustajan Tekken pelit
Turpille lisävaruste Turpille lisävaruste
Jotenkin suunnilleen näin 1/2 Jotenkin suunnilleen näin 1/2
ChatGTP - käykää hihittelemässä ChatGTP - käykää hihittelemässä
Itkua ylläpijälle. Itkua ylläpijälle.
Poliisit otti Nakuankan kiinni Poliisit otti Nakuankan kiinni
Arkistojen kätöistä löyty Arkistojen kätöistä löyty
Salatut Luolastot Salatut Luolastot
@Monskuu @Monskuu
hapsilapsena Rolling On The Floor Laughing EMOJI hapsilapsena Rolling On The Floor Laughing EMOJI
Hapsin Slice of Life Hapsin Slice of Life
Paint-Joulukalenteri 2017 Luukku 2 Paint-Joulukalenteri 2017 Luukku 2
Luolastojat Luolastojat
@Spikanor @Spikanor
Ei helvetti Ei helvetti
Tehokäyttäjän viime päivät Tehokäyttäjän viime päivät
Iida kyllästy Slayjerin pörräämiseen Iida kyllästy Slayjerin pörräämiseen
Triten Ja Lyijyn dilemma Triten Ja Lyijyn dilemma
JE SUIS JE SUIS
Volmarin illallinen Volmarin illallinen
luolastolainen vol 1 luolastolainen vol 1
 897 näyttökertaa, 12 viestiä, 0.47 MB, 1 tiedosto
18.03.2020 22:27:57
[ + 4 | ]

Cyberpunk Luolasto - Tuhnun showtime

[40846] [tiedosto.jpg] [0.47 MB] [554x2704] [] []
tiedosto.jpg

cyberpunk

(71)
19.03.2020 18:43:48 | 18:45:02
#320023 [+-] Piilota Suosittele

>>320021
Sama iskuanimaatio joka pyöri loopilla. Otin vaa screenshottei ku en jaksanu alkaa säätää :D PS. Kelaa, jos noi ois ampunu ihan luotei... kuin lähellä kävi?

19.03.2020 18:58:49 | 18:59:28
#320036 [+-] Piilota Suosittele

>>320033
kato mitä laitin rolzziin.
Sen voi yhdistää kypärään. Plus, toi skinwave on koko kropan peittävä. Lisäpanssaria saa olla päällä ilman miinuksia. Sitte jos omien panssareiden päälle puet luotiliivit, sit alkaa tulla miinuksia lisää.

Eli suomeks ihopanssarin saa laittaa sun panssaritakin alle. Säilyy se -1 ref (tai osta kevyempi takki ja toi ihopanssari....?)

[ 12 viestiä | ]