Perustaja Mirkelz

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:14:00 Jäseniä 12 Vierailuja 2 348 Medioita 387

Autoihin liittyvät

Rattimies Rattimies
yabadabadoo! yabadabadoo!
Ajokortti Ajokortti
Uuteen toyotaan vanhan toyotan hienouksia Uuteen toyotaan vanhan toyotan hienouksia
Rehellinen mainos Rehellinen mainos
Petrin vaeltelevat kädet Petrin vaeltelevat kädet
Ikävä kyllä Ikävä kyllä
Mikan faijan bemarin mittari Mikan faijan bemarin mittari
normipäivä liikenteessä normipäivä liikenteessä
wee :*D wee :*D
kylän kuumin bussi kylän kuumin bussi
Nopee ja .... Nopee ja ....
subaru subaru
nainen ratissa nainen ratissa
hurjasteli hurjasteli
blyat t:ryssä blyat t:ryssä
duracel potkasee duracel potkasee
asennusmusiikkia asennusmusiikkia
Ladenz Ladenz
säikytteli spandexia säikytteli spandexia
lain mukaan lain mukaan
Turvaudiväli Turvaudiväli
Tein itse ja säästin Tein itse ja säästin
Ironia Ironia
 336 näyttökertaa, 9 viestiä, 10.31 MB, 1 tiedosto
23.05.2026 12:54:07
[ + 2 | ]

rajumpi rallihyppy

[88349] [b49d97ec2da62e4b-vp9-full_hd.mp4] [10.31 MB] [1080x1920] [25.37s] [] []

ralli

(28)  · 

hyppy

(112)  · 

fail

(95)
23.05.2026 16:45:18
#755143 [+-] Piilota Suosittele

>>755141
>>755130
Mua kiinnostais nähä ton auton sisälle. Vaikka moottori lentää kirjaimellisesti vittuun niin tuon auton kori on edelleen ihan omassa muodossaan. Keula puuttuu kokonaan, mut eiks tossa jalat oo vielä suojattu ? Pyyhkijöistä eteenpäin jos kaikki puuttuu, ni jalkotilan pitäsis säilyä ?

23.05.2026 16:52:11
#755144 [+1] Piilota Suosittele

>>755143 Noissa ralliautoissa taitaa olla varsinainen matkustamo vahvistettu senverran,
että kestää videonmukaista myllytystä. Niissähän järestään istutaan vähän taaempana, että
uskoisin kuskin ja kartturin olevan viellä suhteellisen kunnossa, koska täyttä stoppia
vauhista ei tullut kertamällistä.

Mielikuva että jotkin niskatuetkin noissa puvuissa on, mutta varmasti on käynyt silti
kipiää tuossa retuutuksessa.

23.05.2026 17:08:30
#755146 [+-] Piilota Suosittele

>>755144
Juu, olen nähny niitä tommi mäkisten ja muiden kolarointeja missä auton pelti oli aivan rusinana mutta itse suojakehikko säilytti muotonsa auton sisällä. Jalkatilaa en tiedä miten se on huomioitu, mutta luulis kyl

[ 9 viestiä | ]