Perustaja Mirkelz

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:14:00 Jäseniä 12 Vierailuja 2 348 Medioita 387

Autoihin liittyvät

UAZ 315126 UAZ 315126
Jäi kotiin Jäi kotiin
mersukuskin dietti mersukuskin dietti
Tämän takia pidän japskiautoista Tämän takia pidän japskiautoista
ei taida mennä läpi ei taida mennä läpi
drift kingz drift kingz
neekerimekaanikko neekerimekaanikko
Kattoikkuna kestää Kattoikkuna kestää
Tillitapaus! Tillitapaus!
Fuck you Baltimore! Fuck you Baltimore!
ennen autot oli rautaa ennen autot oli rautaa
Hehr Hehr
hienosti parkkeerattu hienosti parkkeerattu
ei huvittanu enää ajaa ei huvittanu enää ajaa
apumekaanikko apumekaanikko
mekaanikkoelämää mekaanikkoelämää
Helposti lumet pois tuulilasista Helposti lumet pois tuulilasista
Kävikö kukaan luolastolainen ? Kävikö kukaan luolastolainen ?
nigga-moment nigga-moment
Antaa lasten leikkiä Antaa lasten leikkiä
Balkanin barbi Balkanin barbi
Pojat hommissa Pojat hommissa
autovirityksiä autovirityksiä
täyskaato täyskaato
 430 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.06 MB, 1 tiedosto
11.03.2026 18:52:28
[ + 2 - | ]

Jutkutettu nissani

[86653] [6million_yen_S13_but_it_s_really_only_271k_yen..jpg] [0.06 MB] [810x540] [] []
6million_yen_S13_but_it_s_really_only_271k_yen..jpg

nissan

(15)  · 

s13

 · 

juutalainen

(178)  · 

jutku

(89)  · 

180sx

 · 

jewdm

11.03.2026 19:54:11
#742050 [+1] Piilota Suosittele

oispa 200sx missä holset hx42 super vSSSTT PSSFFFRIIUUUU

yhellä tutulla oli sellane aikoinaa (siis 200sx ei nyt sentäs mitää super holsettia) ja korjasin sen moottorin öhjaäyksen ku sytkästä oli puolet pimeenä ja nistune sano yhyy vittu neekeri vikakoodisa ja kaveri vaihto puolaa sinne sun muuta NADA IS NOT WORKS. prööh vittumä jaksa ettiä kuvia mut TLDR ecusta löyty yks transistoripakka mikä oli osin DÖD varsinki ku se lämpes ni alko kikkelikokkeloimaan neekerivittu sit ku sen spottas ni kolvi sano brr ja is fix

11.03.2026 21:14:47
#742069 [+-] Piilota Suosittele

Siin on varmaa perässä Daavidin Linko-järjestelmän rakettimoottorit ja edessä räjähde ei olisi ollenkaan pahasta.

11.03.2026 22:22:31
#742109 [+-] Piilota Suosittele

742065 Tutulla oli joku alfan malli.

Oli saanu siihen just ite vaihettua vesipumpun ja uuden nokkahihnan, kun joku kiristin petti tallista
ulosajaessa ja sitten paloikin aski tupakkia autotallin nurkalla istuskellessa.

Jos en väärinmuista, niin taisi siitä samantien soittaa tutulle romureiskalle, että joudakko
viellä tänäiltana hakea tuon pois ennekuin hän sen polttaa tuohon pihanlaitaan.

[ 5 viestiä | ]