Mulla oli Ford Mark 1 aikoinaan. Oli peltisepän korottama konepelti ja pellistä väännetty Camaro tyylinen takaspoileri. Oli tarkotus laitttaa 3l pikkulohko kasi pellin alle, mut se jäi ja niin hävis koko auto.
Paljon on harmituksia mitä joskus omistanu. BMW E30, E34 ja 2002, Taunus 15M coupe, 70- luvun Carinat ja Corollat, possu Saabit. Onhan noita...
Capri, brittien vastaus tehokkaille urheilullisille jenkkiautoille.
Britit unohtivat vain, että sen piti olla myös tehokas. Alkuvaiheessa superlaiskoja Taunus- ja Kent-moottoreita lyötiin pellin alle ja sen kokoinen lahna liikkunut mihinkään. Briteiltä kesti vuoden tajuta laittaa edes jonkinlaisia moottoreita tuon massiivisen konepellin alle.
[
4 viestiä
|
]
⭰
edullinen laajennus
Kumpaa panisit? Ja minkä kyydissä?
Redneck tesla
sairaan nopee
kurwa
vikkelämpi vispilä
Kikkelityttö
rallia
Volvo Malmö edition
hehe hauskaa
mahtuu mahtuu
Mersu
Paskalla kuorrutettuja mersuja
Silmäterä
russian mobile
Balkanin barbi
Kattoikkuna kestää
Puluparka autoaan etsimässä
vetoja löytyy
Mersumies
hyvä tuontiauto
Helposti lumet pois tuulilasista
Pääsetkö ulos ? Tarvitsetko tän hampparin et jaksat ?