Perustaja Mirkelz

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:14:00 Jäseniä 12 Vierailuja 2 348 Medioita 387

Autoihin liittyvät

Volvo BM Volvo BM
Oispa kesä Oispa kesä
Golffi jättää ne Golffi jättää ne
Panu saapuu Luolastoon Panu saapuu Luolastoon
Rallia Rallia
Rehellinen mainos Rehellinen mainos
Autonkorjausta Autonkorjausta
Volvo Malmö edition Volvo Malmö edition
hot wheels hot wheels
autonkorjausta autonkorjausta
Tulee tekemään höpöä Tulee tekemään höpöä
"This guy is going places" "This guy is going places"
Ice kerma Ice kerma
säikytteli spandexia säikytteli spandexia
Ihana nainen Ihana nainen
Jäi kotiin Jäi kotiin
hyvin toimii hyvin toimii
hyvin tunkattu hyvin tunkattu
kyl sä osaat kyl sä osaat
matkalaiset matkalaiset
Luolastolaiset pesemässä autoja Luolastolaiset pesemässä autoja
tankkaus tankkaus
Vuorenjuuren Alko aukeaa 10 min päästä Vuorenjuuren Alko aukeaa 10 min päästä
ajelua ajelua
 361 näyttökertaa, 5 viestiä, 20.81 MB, 1 tiedosto
11.03.2026 13:18:22
[ + 1 | ]

auton pesu

[86640] [80419383ea6cdaf1.mp4] [20.81 MB] [1080x1920] [85.63s] [] []

chevrolet camaro iroc-z

11.03.2026 18:09:00
#741993 [+-] Piilota Suosittele

>>741991 Kolmannen sukupolven Camaro ja 1982-1992 väsätty tuota koppaa ja moottorihan tuossa on aivan paska :D
5L V8 oli se yleinen ja siin oli 195hv ja rahamiehille oli sit tuo 5.7 litrainen millä sai huikeat 230hv mikä on kyl luokattoman surkea kun bemarilla oli jo M20/M30 moottoreissa melkein samat ja sit S-sarjan moottoreis enempikin.

11.03.2026 18:50:03
#742024 [+-] Piilota Suosittele

>>742015 Mulla oli aikoinaa t-paita missä oli bmw logo ja nuoli alaspäin mis sitten luki " mistä näitä senttejä oikein tulee" kun viel oli E36 jatke ajossa :D
>>742017 Onhan tuos camaros hyvä muotoilu mutta muuten romurautaaha tuo on ja auton pesu on terapeuttista puuhaa.

[ 5 viestiä | ]