Perustaja Mirkelz

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:14:00 Jäseniä 12 Vierailuja 2 348 Medioita 387

Autoihin liittyvät

Hyvä auto toi tesla Hyvä auto toi tesla
hyvän mielen video hyvän mielen video
nokivasara nokivasara
like a glove like a glove
Väsyneitä rekkoja Väsyneitä rekkoja
abc abc
Koppi pois tieltä Koppi pois tieltä
Munavolkkari Munavolkkari
mikä lommo mikä lommo
rallia rallia
kylän kuumin bussi kylän kuumin bussi
UJOO KULMAA UJOO KULMAA
auton sisäpesu auton sisäpesu
poliisi kuplassa poliisi kuplassa
Renault Twingo Renault Twingo
nigga-moment nigga-moment
Autovisa Hyvinkäältä Autovisa Hyvinkäältä
mamma mia mamma mia
subaru subaru
Böö Böö
Volvo BM Volvo BM
Nopee ja .... Nopee ja ....
tein itse ja säästin tein itse ja säästin
volvo volvo
 400 näyttökertaa, 4 viestiä, 3.24 MB, 1 tiedosto
10.03.2026 17:14:29
[ + 1 | ]

viritettiin vähän

[86619] [2285e365222cc9e4.mp4] [3.24 MB] [576x1024] [15.87s] [] []

auto

(729)  · 

kaasu

(43)  · 

nitrot

 · 

tuning

(7)
11.03.2026 02:24:56
#741878 [+3] Piilota Suosittele

>>741697 Amiksessa autopuolella oli joku sankari ottanu niiden porukoiden kakkosautona
olleen seitennelikantin ilman lupaa, että tallilla virittelivät siihen
jonkun vanhasta purkukatepillarista nussitun turbon.

Vaati vähän työtä saada ahto toiminaan ja konettakin sai huudattaa urakalla, että turboa
sai heräämään, vaikka hukkaportti oli tukittuna.
Mutta kun turbo heräsi, niin johan tuli mustaa viivaa parkkipaikalle.

Päättivät pässit käydä heittämässä kaupungilla lenkkiä.
Parit liikennevalot lähti ihan kivasti eteenpäin, kunnes viimenen risteys ennen
amista, niin nousi nokkapelti tuulilasia vasten, kun kansi irtisanoi sopimuksensa.

Tarina ei kerro, että miten tämä volvon paskana oleva tuulilasi ja pikku konevika
seliteltiin tämän jätkän porukoille, että sillä ei varmaan ajeta ihan hetkeen...

11.03.2026 20:39:38
#742058 [+2] Piilota Suosittele

>>741969 No eiköhän tunnusteta molemmat, että tuon ikäne jätkä/t ei kysy sellasta
kysymystä, että kannattaako jonkin asian tekeminen, vaan onko se mahdollista :D

[ 4 viestiä | ]