>>741991 Kolmannen sukupolven Camaro ja 1982-1992 väsätty tuota koppaa ja moottorihan tuossa on aivan paska :D 5L V8 oli se yleinen ja siin oli 195hv ja rahamiehille oli sit tuo 5.7 litrainen millä sai huikeat 230hv mikä on kyl luokattoman surkea kun bemarilla oli jo M20/M30 moottoreissa melkein samat ja sit S-sarjan moottoreis enempikin.
>>742015 Mulla oli aikoinaa t-paita missä oli bmw logo ja nuoli alaspäin mis sitten luki " mistä näitä senttejä oikein tulee" kun viel oli E36 jatke ajossa :D >>742017 Onhan tuos camaros hyvä muotoilu mutta muuten romurautaaha tuo on ja auton pesu on terapeuttista puuhaa.
[
5 viestiä
|
]
⭰
volvo
Oispa kesä
alapallo jumissa
Auto
Palo-automuseo 2011. Suljettu paikka
Tulee tekemään höpöä
mamma mia
sutii
Luolastolaiset pesemässä autoja
Haluaa kyydit
Wolttikuski tulee
se on vartin homma
UJOO KULMAA
sutii
oikotie
muovi audi
Jäi kotiin
ei se oo niin helppoa
tärkeä apuri
Mersumies
tuli paniikki
Siinä sitä nähdään ettei raha tuo hyvää makua. Onhan tuo Lambo n