Perustaja Mirkelz

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:14:00 Jäseniä 12 Vierailuja 2 349 Medioita 387

Autoihin liittyvät

volvo volvo
Oispa kesä Oispa kesä
alapallo jumissa alapallo jumissa
Auto Auto
Palo-automuseo 2011. Suljettu paikka Palo-automuseo 2011. Suljettu paikka
Tulee tekemään höpöä Tulee tekemään höpöä
mamma mia mamma mia
sutii sutii
Luolastolaiset pesemässä autoja Luolastolaiset pesemässä autoja
Haluaa kyydit Haluaa kyydit
Wolttikuski tulee Wolttikuski tulee
se on vartin homma se on vartin homma
UJOO KULMAA UJOO KULMAA
sutii sutii
oikotie oikotie
muovi audi muovi audi
Jäi kotiin Jäi kotiin
ei se oo niin helppoa ei se oo niin helppoa
tärkeä apuri tärkeä apuri
Mersumies Mersumies
tuli paniikki tuli paniikki
Siinä sitä nähdään ettei raha tuo hyvää makua. Onhan tuo Lambo n Siinä sitä nähdään ettei raha tuo hyvää makua. Onhan tuo Lambo n
Poliisipysäytys Poliisipysäytys
Ja vielä pellitkin paskaksi,,, Ja vielä pellitkin paskaksi,,,
 361 näyttökertaa, 5 viestiä, 20.81 MB, 1 tiedosto
11.03.2026 13:18:22
[ + 1 | ]

auton pesu

[86640] [80419383ea6cdaf1.mp4] [20.81 MB] [1080x1920] [85.63s] [] []

chevrolet camaro iroc-z

11.03.2026 18:09:00
#741993 [+-] Piilota Suosittele

>>741991 Kolmannen sukupolven Camaro ja 1982-1992 väsätty tuota koppaa ja moottorihan tuossa on aivan paska :D
5L V8 oli se yleinen ja siin oli 195hv ja rahamiehille oli sit tuo 5.7 litrainen millä sai huikeat 230hv mikä on kyl luokattoman surkea kun bemarilla oli jo M20/M30 moottoreissa melkein samat ja sit S-sarjan moottoreis enempikin.

11.03.2026 18:50:03
#742024 [+-] Piilota Suosittele

>>742015 Mulla oli aikoinaa t-paita missä oli bmw logo ja nuoli alaspäin mis sitten luki " mistä näitä senttejä oikein tulee" kun viel oli E36 jatke ajossa :D
>>742017 Onhan tuos camaros hyvä muotoilu mutta muuten romurautaaha tuo on ja auton pesu on terapeuttista puuhaa.

[ 5 viestiä | ]