Perustaja Mirkelz

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:14:00 Jäseniä 12 Vierailuja 2 348 Medioita 387

Autoihin liittyvät

Short shifter Short shifter
Lonkeroauto Lonkeroauto
Parkkeeraus aina viduix Parkkeeraus aina viduix
voitko käydä liian märkänä? voitko käydä liian märkänä?
Amerikkalainen automainos Amerikkalainen automainos
3-sarjan BMW ja 3min paneskelut 3-sarjan BMW ja 3min paneskelut
Maastoauto Maastoauto
auton sisäpesu auton sisäpesu
Mersumies Mersumies
premium renkaat premium renkaat
Repostnik myy autoaan Repostnik myy autoaan
Intialainen amis Intialainen amis
tein itse ja säästin tein itse ja säästin
nigga-moment nigga-moment
kyllä se yli menee kyllä se yli menee
Golffi jättää ne Golffi jättää ne
Rehellinen mainos Rehellinen mainos
vasaralla vaihdetta vasaralla vaihdetta
rajumpi rallihyppy rajumpi rallihyppy
oikotie oikotie
nainen ratissa nainen ratissa
LISÄÄ KOSKETUSNÄYTTÖJÄ LISÄÄ KOSKETUSNÄYTTÖJÄ
terminaattorin paska valinta terminaattorin paska valinta
pintaruostetta pintaruostetta
 430 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.06 MB, 1 tiedosto
11.03.2026 18:52:28
[ + 2 - | ]

Jutkutettu nissani

[86653] [6million_yen_S13_but_it_s_really_only_271k_yen..jpg] [0.06 MB] [810x540] [] []
6million_yen_S13_but_it_s_really_only_271k_yen..jpg

nissan

(15)  · 

s13

 · 

juutalainen

(178)  · 

jutku

(89)  · 

180sx

 · 

jewdm

11.03.2026 19:54:11
#742050 [+1] Piilota Suosittele

oispa 200sx missä holset hx42 super vSSSTT PSSFFFRIIUUUU

yhellä tutulla oli sellane aikoinaa (siis 200sx ei nyt sentäs mitää super holsettia) ja korjasin sen moottorin öhjaäyksen ku sytkästä oli puolet pimeenä ja nistune sano yhyy vittu neekeri vikakoodisa ja kaveri vaihto puolaa sinne sun muuta NADA IS NOT WORKS. prööh vittumä jaksa ettiä kuvia mut TLDR ecusta löyty yks transistoripakka mikä oli osin DÖD varsinki ku se lämpes ni alko kikkelikokkeloimaan neekerivittu sit ku sen spottas ni kolvi sano brr ja is fix

11.03.2026 21:14:47
#742069 [+-] Piilota Suosittele

Siin on varmaa perässä Daavidin Linko-järjestelmän rakettimoottorit ja edessä räjähde ei olisi ollenkaan pahasta.

11.03.2026 22:22:31
#742109 [+-] Piilota Suosittele

742065 Tutulla oli joku alfan malli.

Oli saanu siihen just ite vaihettua vesipumpun ja uuden nokkahihnan, kun joku kiristin petti tallista
ulosajaessa ja sitten paloikin aski tupakkia autotallin nurkalla istuskellessa.

Jos en väärinmuista, niin taisi siitä samantien soittaa tutulle romureiskalle, että joudakko
viellä tänäiltana hakea tuon pois ennekuin hän sen polttaa tuohon pihanlaitaan.

[ 5 viestiä | ]