Kätevää laittaa koko auto lunastukseen sen sijaan, että pelkkää hydrolokin tuhoamaa konetta vaihettas.
Ei varmaan mitään typerämpää temppua olekkaan, että autolla vauhilla vedenpoikki. Toimii kelkalla ja äkäsemmällä crossipyörällä, mutta ei henkilöautolla.
[
2 viestiä
|
]
⭰
Ford Capri
Volvo 940
tuli paniikki
normipäivä liikenteessä
Liftarit
Ruotsissa ei ole katuvaloja taajaman ulkopuolella
Siinä sitä nähdään ettei raha tuo hyvää makua. Onhan tuo Lambo n