Perustaja Mirkelz

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:14:00 Jäseniä 12 Vierailuja 2 348 Medioita 387

Autoihin liittyvät

tein itse ja säästin tein itse ja säästin
hot wheels hot wheels
Twingo lumiauralla Twingo lumiauralla
eräänlainen startipilotti eräänlainen startipilotti
Saabi Saabi
Ou jea! Ou jea!
joulukuusen koristelua joulukuusen koristelua
premum vag premum vag
automekaanikko automekaanikko
ei taida mennä läpi ei taida mennä läpi
Kävikö kukaan luolastolainen ? Kävikö kukaan luolastolainen ?
Hieno auto Hieno auto
russian mobile russian mobile
Kuvaotokset #28 Kuvaotokset #28
hehe hauskaa hehe hauskaa
Ketjut petti Ketjut petti
Muna tonne Muna tonne
Tein itse ja säästin Tein itse ja säästin
Car go Vrooom! Car go Vrooom!
Ruotsissa ei ole katuvaloja taajaman ulkopuolella Ruotsissa ei ole katuvaloja taajaman ulkopuolella
Parkkeeraus aina viduix Parkkeeraus aina viduix
S4 S4
viritettiin vähän viritettiin vähän
Panu saapuu Luolastoon Panu saapuu Luolastoon
 1 346 näyttökertaa, 14 viestiä, 0.26 MB, 1 tiedosto
25.04.2021 15:22:44
[ + 4 - | ]

Cherry

[53329] [Cherry.jpg] [0.26 MB] [899x1599] [] []
Cherry.jpg

nissan

(15)  · 

datsun

25.04.2021 16:12:06
#458849 [+-] Piilota Suosittele

Auto, jossa istuttiin lattialla.. melkein jopa tiellä... Auto, jonka eristys oli luokkaa... tai siis ihan vain luokatonta.
Auto, jonka kyydissä oikeasti pelkäsi, kun tiesi, että jos kolari tulee, tuosta pahvisammakosta ei hengissä selviä pois.

Matkustuskokemusta on juuri tuollaisesta kullinvärisestä (joka oli kuitenkin kohtuuhyvässä kunnossa) ja sitten sinisestä koinsyömästä helvetinkoneesta, josta ruoste oli tiputtanut vähäisetkin pellit pois.

25.04.2021 16:27:35 | 16:28:46
#458850 [+-] Piilota Suosittele

>>458849
Mulla oli -85 datsun nissan cherry. Oli kaikkea hienouksia, kuten kolmiväri maalaus (oli raitoja kyljessä) ja takaikkunoiden liut oli keskikonsolissa. Ei tarvinnu mennä takapenkille niitäkään sulkemaan. Kattolluukku oli melkein koko katon kokonen ja olo ajellessa, et istuis akvaariossa ja sellainen se varmaan kolaritilanteessa ois ollukki. Kaikenlaista...

22.08.2021 15:30:31
#492970 [+-] Piilota Suosittele

>>492968

Nissan Cherry (alun perin Datsun Cherry) on Nissanin vuosina 1970–1986 valmistama automalli. Valmistuksen päätyttyä sen korvasi Euroopassa Nissan Sunny.
Ja satsuma on vuoden 74 cherry.

22.08.2021 15:40:30
#492974 [+-] Piilota Suosittele

>>492973

In Europe, the A10-engined E10 Cherry was called Datsun 100A (the Datsun brand being used in place of Nissan in the European market at that time)

22.08.2021 15:42:50
#492975 [+-] Piilota Suosittele

>>492974
The idea for the car likely originated from the Finnish comedy and drama film Pohjanmaa, since, like the Satsuma, the Datsun in the movie doesn't have a gas tank door and has the same license plate like the one received in the game after inspection: VBX-403. A yellow Datsun 100A with leopard seat covers is also featured in the film Vuonna 85 ('In '85').

[ 14 viestiä | ]