Näyttää halpis romulta, vitun ruma rottelo. Ainoa mikä tossa on hienoo tosiaan noi luukkulamput, mitkä oli silloinkin tehty nii paskasti että joka toisessa autossa ne ei toimi. Vanhat japsiautot on kauniita, mutta tämä on ruma romukasa.
Ajatus on ollut ihan ok, mutta lopputulos jokseenkin tylsä. jos alkaa laatikko muotoilua lisäämään autoon pitäisi tyyli viedä loppuun saakka, eikä vain "teippailla palikota" keulaan.
[
2 viestiä
|
]
⭰
Nokia
UAZ 315126
poliisi kuplassa
Oisko kannattanu hankkia honda autoksi ?
Kumpaa panisit? Ja minkä kyydissä?
Siinä sitä nähdään ettei raha tuo hyvää makua. Onhan tuo Lambo n