Taitaa johtua siitä, että Bemarit on huomiota ja kateutta herättävia premium-autoja. Sitten kun ihminen osaa arvioida autoja muutenkin kuin merkin perusteella, niin hän kykenee näkemään myös sen komean Bemarin ympärillä seisovat harmaat Tojotat, jotka on parkeerattu vielä enemmän päin persettä.
>>712254 En kyllä mielestäni hehkuttanut, kirjoitin vain faktoja. Seurailepas huviksesi joskus ihan ajatuksella ja ilman ennakkoluuloja, että onko ne sittenkään ne Bemarit niitä päin persettä pysäköityjä autoja.
Volvot on kuin Bemareita, mutta ilman ajo-ominaisuuksia ja urheilullisuutta. Volvoissahan ei sinänsä ole muuta vikaa, kuin se olmi siinä ratin ja penkin välissä ja farkkumalleissa ilmeisesti jo tehtaalla pitkin autoa levitetyt koirankarvat.
>>712304 Polttomoottori autot on hyviä merkistä riippunatta. Sää tykkäät bemarista, minä volvosta ja Erkki Kalevi Ladasta. Mitä sitten? >>712304 Mulla on käyttöautona 24 vuotta vanha s80 ruoska joka on kulkuväline. Harrasteauto on 45 vuotias suht originaali 200 sarjalainen.
Ei se auton merkki ole vituiks pysäköinnin suurin tekijä, vaan se apina ratin takana. Omia havaintoja: (1)Nuoret naiset, "minä ja minun menot", "Mä käyn vain nopeesti tossa", kun jätti hondansa keskelle jalkakäytävää ja sitä ennen paskoi vanteensa kanttariin. (2)Wolt&Foodora kuskit työajossa,(tosin yleensä vain hetken pysäköinti pelastustielle, leikkikentälle,taloyhtiön autotallin ovien eteen, keskelle jalkakäytävää jne). (3)Kotihoidon / kotipalvelun hoitajat (Tunnistaa auton tarroista, toisaalta ymmärrän kun ei ole aikaa etsiä parkkipaikkaa). (4)Mustalaiset, varsinkin perheen äidit... (5)Suurperheen äidit, jos auto ei ole poikittain tai ajettu kylkeen kiinni, niin sitten se on osittain, tai kokonaan P-hallin / kentän ajoradalla, estäen yhden tai useamman muun auton poispääsyn ruudusta.
[
8 viestiä
|
]
⭰
Ironia
alapallo jumissa
nigga-moment
onnettomuus
Koistinen kikkailee
Juri Gagarin tankilla
Ei ole vikaa mitä jeesusteippi ei korjaa
vasaralla vaihdetta
ei taida mennä läpi
Ford Capri
mis mun räikkä
Tyypillinen amerikkalaisen lava-auton kuljettaja
kyllä sillä ajaa voi vielä
sähköauto
Audimies meni naimisiin
Paskannan vain tähän
Tolla mennään kyllä jo kuuhun
ei vittu sieläkö se mun kymppimilline
Kissan skyline
Cherry
Pääsetkö ulos ? Tarvitsetko tän hampparin et jaksat ?