Perustaja Mirkelz

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:14:00 Jäseniä 12 Vierailuja 2 348 Medioita 387

Autoihin liittyvät

mun rekisterikilvet mun rekisterikilvet
ajelua ajelua
yabadabadoo! yabadabadoo!
sutii sutii
mis mun räikkä mis mun räikkä
driftikuningas driftikuningas
Hieno Fiiatti Hieno Fiiatti
Pasiradion liikkuva studio Pasiradion liikkuva studio
volvon palvonta volvon palvonta
poliisi kuplassa poliisi kuplassa
Ei toiminu suojakilpi Ei toiminu suojakilpi
Nelostieltä bongattua Nelostieltä bongattua
Autovisa Hyvinkäältä Autovisa Hyvinkäältä
Kuvaotokset #28 Kuvaotokset #28
Intialainen amis Intialainen amis
Amerikkalainen automainos Amerikkalainen automainos
Puntti koira autoilee Puntti koira autoilee
Tyypillinen amerikkalaisen lava-auton kuljettaja Tyypillinen amerikkalaisen lava-auton kuljettaja
Perjantairuuhkat kaljakauppaan Perjantairuuhkat kaljakauppaan
Paskansi autoon Paskansi autoon
hot wheels hot wheels
Kevään ekat sinivuokot Kevään ekat sinivuokot
nissan nissan
nainen parkissa nainen parkissa
 1 157 näyttökertaa, 7 viestiä, 2.71 MB, 1 tiedosto
01.05.2024 18:26:33
[ + 1 | ]

Varmaan maksoi yli satasen

[70286] [halpaa.mp4] [2.71 MB] [380x480] [29.92s] [] []

autot

(14)  · 

kolari

(164)  · 

ryppy

(49)
01.05.2024 18:46:06 | 18:47:39
#617903 [+1] Piilota Suosittele

Tuon siitä saa, kun ei osaa ajaa. Kenkä lattiaan ja toivotaan parasta.
Hirveästi ei myötätuntoa heru kolarin johdosta.

Saattaa paikallinen vakuutusyhtiökin pestä kätensä kun on materiaalia,
että ketään muuta kuin kuskia itseään ei voi tästä syyttää.

01.05.2024 23:30:55
#617945 [+1] Piilota Suosittele

>>617923 Hyvinsuurella todennäköisyydellä menee lunastukseen koko paska.
Se noissa super/hyperautojen hienoissa materiaaleissa onkin ongelma, että
jos jokin paikka taipuu, murtuu niin ainoa tapa korjata on vaihtaa
koko osa.

Riittävän iso tälli runkoon, niin todennäköisesti eivät
rupea edes yrittämään korjausta, koska valmistaja ei ainakaan tule
antamaan siunausta kestävyyden puolesta.

03.05.2024 22:55:47
#618288 [+-] Piilota Suosittele

Oli urheiluauto joskus käytössä, hurjastelin sillä tasan kerran kun se sammu liikennevaloihin ja meni hermot takanaoleviin. Sama asia Ninjan kanssa.

[ 7 viestiä | ]