Perustaja Mirkelz

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:14:00 Jäseniä 12 Vierailuja 2 348 Medioita 387

Autoihin liittyvät

Repostnik myy autoaan Repostnik myy autoaan
ei se oo niin helppoa ei se oo niin helppoa
Viesti isille <3 Viesti isille <3
hieno sivuluisu hieno sivuluisu
mikä lommo mikä lommo
3-sarjan BMW ja 3min paneskelut 3-sarjan BMW ja 3min paneskelut
mun rekisterikilvet mun rekisterikilvet
Hieno Fiiatti Hieno Fiiatti
Ironia Ironia
pientä vuotoa pientä vuotoa
Helposti lumet pois tuulilasista Helposti lumet pois tuulilasista
Puluparka autoaan etsimässä Puluparka autoaan etsimässä
Ja sitten katsastukseen :3 Ja sitten katsastukseen :3
Korjaamon kisse Korjaamon kisse
Pojat hommissa Pojat hommissa
Väsyneitä rekkoja Väsyneitä rekkoja
Hieno auto Hieno auto
huono parkkipaikka huono parkkipaikka
Tuolla kelpaa päristellä Tuolla kelpaa päristellä
elän vaaraallisesti elän vaaraallisesti
ei käynnisty ei käynnisty
ei huvittanu enää ajaa ei huvittanu enää ajaa
asennusta asennusta
Seuraa tarjolla! Seuraa tarjolla!
 1 157 näyttökertaa, 7 viestiä, 2.71 MB, 1 tiedosto
01.05.2024 18:26:33
[ + 1 | ]

Varmaan maksoi yli satasen

[70286] [halpaa.mp4] [2.71 MB] [380x480] [29.92s] [] []

autot

(14)  · 

kolari

(164)  · 

ryppy

(49)
01.05.2024 18:46:06 | 18:47:39
#617903 [+1] Piilota Suosittele

Tuon siitä saa, kun ei osaa ajaa. Kenkä lattiaan ja toivotaan parasta.
Hirveästi ei myötätuntoa heru kolarin johdosta.

Saattaa paikallinen vakuutusyhtiökin pestä kätensä kun on materiaalia,
että ketään muuta kuin kuskia itseään ei voi tästä syyttää.

01.05.2024 23:30:55
#617945 [+1] Piilota Suosittele

>>617923 Hyvinsuurella todennäköisyydellä menee lunastukseen koko paska.
Se noissa super/hyperautojen hienoissa materiaaleissa onkin ongelma, että
jos jokin paikka taipuu, murtuu niin ainoa tapa korjata on vaihtaa
koko osa.

Riittävän iso tälli runkoon, niin todennäköisesti eivät
rupea edes yrittämään korjausta, koska valmistaja ei ainakaan tule
antamaan siunausta kestävyyden puolesta.

03.05.2024 22:55:47
#618288 [+-] Piilota Suosittele

Oli urheiluauto joskus käytössä, hurjastelin sillä tasan kerran kun se sammu liikennevaloihin ja meni hermot takanaoleviin. Sama asia Ninjan kanssa.

[ 7 viestiä | ]