Perustaja Mirkelz

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:14:00 Jäseniä 12 Vierailuja 2 348 Medioita 387

Autoihin liittyvät

Panu saapuu Luolastoon Panu saapuu Luolastoon
naiset näyttää naiset näyttää
Ford Capri Ford Capri
auto vilkuttaa auto vilkuttaa
Nelostieltä bongattua Nelostieltä bongattua
panisin panisin
Rallia Rallia
mis mun räikkä mis mun räikkä
Autonkorjausta Autonkorjausta
premium renkaat premium renkaat
nyt ei tarvi enää kännissä ettiä avaimia nyt ei tarvi enää kännissä ettiä avaimia
taivaallista rallia taivaallista rallia
vettähylkivä vettähylkivä
Paskalla kuorrutettuja mersuja Paskalla kuorrutettuja mersuja
mummolla kiire mummolla kiire
Lonkeroauto Lonkeroauto
huono parkkipaikka huono parkkipaikka
Volmarin auto Volmarin auto
nigga-moment nigga-moment
what the fuuuuck what the fuuuuck
Puluparka autoaan etsimässä Puluparka autoaan etsimässä
Moniosaaja Insinöörien suunnittelema ja tekemä Moniosaaja Insinöörien suunnittelema ja tekemä
mersukuskin dietti mersukuskin dietti
Mikan faijan bemarin mittari Mikan faijan bemarin mittari
 402 näyttökertaa, 10 viestiä, 1.75 MB, 1 tiedosto
29.11.2025 14:46:48
[ + 4 | ]

sutii

[84752] [d4d2058e04744cae-vp9-low_res.mp4] [1.75 MB] [460x816] [17.00s] [] []

tokyo drift

30.11.2025 18:43:54
#729095 [+-] Piilota Suosittele

Tommonen sutiminen ja säkällä vielä antaa väärän kuvan omista taidoista vähän ku Hitler joka olisi voinut kuunnella kenraaleitaan ni täällä puhuttais saksaa eikä arabiaa kohta.

01.12.2025 01:06:02
#729224 [+-] Piilota Suosittele

Hyvän mielen mediaa. Aina kun sataa vähän lunta tai tiet muuten jäätyy, niin räkänokat luisuttelee pitkin tienpientareita ja kuvittelevat olevansa jotakin Vatasia tai Rovanperiä vaikka kestavät tiellä ihan puhtaalla tuurilla.

01.12.2025 12:57:56
#729287 [+-] Piilota Suosittele

>>728868
>>729224
>>729095
>>728831
Tätä se on kun on pakko driftaa, mutta autoa ei ole driftaukseen rakennettu eikä driftausta ole radalla harjoiteltu. Sit ku harjoitellaan kylillä niin lopputulos on tämä

Voi muuten olla tosi kiva asiointi vakuutusyhtiön kanssa siitä omavastuusta. Vielä kun ois edes pikkusen viinaa veressä niin tulis kunnon kantapäätä

[ 10 viestiä | ]