Perustaja Mirkelz

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:14:00 Jäseniä 12 Vierailuja 2 348 Medioita 387

Autoihin liittyvät

Wunderbaum on nynnyille! Wunderbaum on nynnyille!
do a barrelroll do a barrelroll
Siinä sitä nähdään ettei raha tuo hyvää makua. Onhan tuo Lambo n Siinä sitä nähdään ettei raha tuo hyvää makua. Onhan tuo Lambo n
Huono nimimuisti Huono nimimuisti
Puntti koira autoilee Puntti koira autoilee
Puolicamomersu Puolicamomersu
varovaisuutta liikenteessä varovaisuutta liikenteessä
volvo volvo
Tulee tekemään höpöä Tulee tekemään höpöä
Sadekeli Sadekeli
Autonkorjausta Autonkorjausta
Kissan skyline Kissan skyline
Käyhä se näinki Käyhä se näinki
Silmäterä Silmäterä
Kattoikkuna kestää Kattoikkuna kestää
nainen tankkaamassa nainen tankkaamassa
initial D initial D
Fuck you Baltimore! Fuck you Baltimore!
tuunattu mese tuunattu mese
Jäi kotiin Jäi kotiin
Ruotsissa ei ole katuvaloja taajaman ulkopuolella Ruotsissa ei ole katuvaloja taajaman ulkopuolella
hyvin tunkattu hyvin tunkattu
oikotie oikotie
Myyntikuva romusta Myyntikuva romusta
 402 näyttökertaa, 10 viestiä, 1.75 MB, 1 tiedosto
29.11.2025 14:46:48
[ + 4 | ]

sutii

[84752] [d4d2058e04744cae-vp9-low_res.mp4] [1.75 MB] [460x816] [17.00s] [] []

tokyo drift

30.11.2025 18:43:54
#729095 [+-] Piilota Suosittele

Tommonen sutiminen ja säkällä vielä antaa väärän kuvan omista taidoista vähän ku Hitler joka olisi voinut kuunnella kenraaleitaan ni täällä puhuttais saksaa eikä arabiaa kohta.

01.12.2025 01:06:02
#729224 [+-] Piilota Suosittele

Hyvän mielen mediaa. Aina kun sataa vähän lunta tai tiet muuten jäätyy, niin räkänokat luisuttelee pitkin tienpientareita ja kuvittelevat olevansa jotakin Vatasia tai Rovanperiä vaikka kestavät tiellä ihan puhtaalla tuurilla.

01.12.2025 12:57:56
#729287 [+-] Piilota Suosittele

>>728868
>>729224
>>729095
>>728831
Tätä se on kun on pakko driftaa, mutta autoa ei ole driftaukseen rakennettu eikä driftausta ole radalla harjoiteltu. Sit ku harjoitellaan kylillä niin lopputulos on tämä

Voi muuten olla tosi kiva asiointi vakuutusyhtiön kanssa siitä omavastuusta. Vielä kun ois edes pikkusen viinaa veressä niin tulis kunnon kantapäätä

[ 10 viestiä | ]