Perustaja Mirkelz

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:14:00 Jäseniä 12 Vierailuja 2 348 Medioita 387

Autoihin liittyvät

näin asennat tummennukset näin asennat tummennukset
bensa varas bensa varas
Sadekeli Sadekeli
ei vittu sieläkö se mun kymppimilline ei vittu sieläkö se mun kymppimilline
ajelua ajelua
Juri Gagarin tankilla Juri Gagarin tankilla
Ikävä kyllä Ikävä kyllä
nainen tankkaamassa nainen tankkaamassa
mamma mia mamma mia
panisin panisin
Käyhä se näinki Käyhä se näinki
maniacs maniacs
Saabi Saabi
Maxcedes Maxcedes
nainen ratissa nainen ratissa
sutii sutii
huumoria huumoria
ei se oo niin helppoa ei se oo niin helppoa
Puntti koira autoilee Puntti koira autoilee
Hondamies on erilainen Hondamies on erilainen
viritettiin vähän viritettiin vähän
Boset Boset
sutii sutii
tunnit täynnä tunnit täynnä
 481 näyttökertaa, 10 viestiä, 5.21 MB, 1 tiedosto
06.12.2025 01:48:58
[ + 0 | ]

otetaan huiput

[84960] [42fa338624435454.mp4] [5.21 MB] [272x480] [33.56s] [] []

auto

(729)  · 

audi

(14)  · 

kolari

(164)
07.12.2025 03:51:58
#730382 [+-] Piilota Suosittele

>>730355 1990 190 w201 1.8 bensa ei kyllä mennyt tasamaalla, kuin just 145kmh mittariin.
1994 w202 c280 meni omaan mittariin 260kmh aikoinaan. Tuntui, että olis ollut viellä vähän
menohaluja, mutta rupesi risteys lähestymään.

2004 w203 270cdi otti ainakin 220kmh. Huippuja ei tullut kokeiltua, mutta
perstuntumalta vaikutti, että oltiin jo lähellä maksimia muutenkin.

Tuon jälkeen en ole uudemmista autoista enää huippuja ottanut ja
ehkä vähän järkikin kasvanut iän myötä, että se nyt on vain helevetin
typerää ajaa näillä teillä tuollaisia vauhteja.

Nykyään arvostaa enemmän maavaraa ja vetävien akselien määrää.

08.12.2025 04:32:13 | 04:32:30
#730584 [+-] Piilota Suosittele

Mä en tiedä kuvasko se ite, mutta jos tollai tekee ni ehkä kannattais keskittyä siihen ajoon saatana, toivottavasti kuoli molemmat tai edes kuski jos oli kuvaaja 😤

09.12.2025 17:23:14
#730710 [+-] Piilota Suosittele

>>730584 Tuosta kameran poukkoilusta lopussa päättelis, että kapine
ainakin lensi autosta pihalle.
Enkä kyllä usko, että jätkäkään tuosta hengissä selvis.
Toista satasta vauhtia ja auto lähti tekemään kuperkeikkaa tuollaisen puuston välissä...

[ 10 viestiä | ]