Perustaja Mirkelz

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:14:00 Jäseniä 12 Vierailuja 2 349 Medioita 387

Autoihin liittyvät

audissa kolinaa audissa kolinaa
Auto ei starttaa Auto ei starttaa
Volmarin auto Volmarin auto
Paskalla kuorrutettuja mersuja Paskalla kuorrutettuja mersuja
mä menen nyt tästä mä menen nyt tästä
Pojat hommissa Pojat hommissa
Renault Twingo Renault Twingo
Nyt kävi näin Nyt kävi näin
hot wheels hot wheels
Sillä lailla Sillä lailla
ENEMY SPOTTED ENEMY SPOTTED
sähköauton webasto sähköauton webasto
ranskalaiset ranskalaiset
Tasainen kyyti Tasainen kyyti
papppa ajaa rallia papppa ajaa rallia
mikä lommo mikä lommo
Fuck you Baltimore! Fuck you Baltimore!
pappaa ei kiinnosta pappaa ei kiinnosta
Ei toiminu suojakilpi Ei toiminu suojakilpi
wee :*D wee :*D
Yhtä paljon ilmaa kuin aivojen tilalla Yhtä paljon ilmaa kuin aivojen tilalla
hyvin toimii hyvin toimii
alustasarja alustasarja
Auto hajosi Auto hajosi
 454 näyttökertaa, 4 viestiä, 7.02 MB, 1 tiedosto
09.12.2025 14:02:43
[ + 3 - | ]

huono parkkipaikka

[85029] [bd24c1464e0da274-h264-hd.mp4] [7.02 MB] [720x1280] [27.89s] [] []

auto

(729)  · 

kolari

(164)  · 

vammainen

(60)
09.12.2025 17:36:12
#730711 [+1] Piilota Suosittele

Yritti vissiin brake checkiä, missä retardit lyö ilman mitään järkiperäistä
syytä liinoja kiinni takaatulevan iloksi.

Tässätapauksessa näyttäs renkaat menneen lukkoon ja auton hallinta siinä ohessa.
Karma kosti idiootille hyvin nopeasti.

Toisaalta olihan tässä tuulilasikamera, että jos oliskin vetänyt perään, niin
en uskoa, että olis ollut se korvausvellinen, koska meidän retardi selvästi teki tuon täysin tahallaan.

10.12.2025 10:37:38
#730785 [+1] Piilota Suosittele

>>730711
Rattiraivo taikka liikennesäännöt on vähän samanlaisia kuin Suomessa, eli peräänajoissa se on lähes aina peräänajajan vika. Silti, motarilla todella outo veto kummassakin tapauksessa koska riskit liian suuret joutua pyörätuoliin. Muutenkin toi tulee keltasen viivan sisältä, eli ei aja omalla kaistalla vaan väkisin tuli vasurin puolelta ohi.

Tota on varmaan kiva käsitellä käräjillä kun kaikki kaatuu kuskin viaksi eikä vakuutusyhtiö tule tuumaakaan vastaan. Vielä kun ois vähän viinaa (tai kamaa) veressä niin siinä on maksettavaa kerrakseen

[ 4 viestiä | ]