Perustaja Mirkelz

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:14:00 Jäseniä 12 Vierailuja 2 349 Medioita 387

Autoihin liittyvät

driftikuningas driftikuningas
hieno auto hieno auto
torviauto torviauto
rungossa jotain vikaa kai rungossa jotain vikaa kai
Car go Vrooom! Car go Vrooom!
hyvän mielen video hyvän mielen video
hyvin toimii hyvin toimii
UAZ 315126 UAZ 315126
Sotilaspoliisien niva ysärillä Sotilaspoliisien niva ysärillä
Ladenz Ladenz
Pääsetkö ulos ? Tarvitsetko tän hampparin et jaksat ? Pääsetkö ulos ? Tarvitsetko tän hampparin et jaksat ?
TWINGO ASMR TWINGO ASMR
Nopee ja .... Nopee ja ....
varovaisuutta liikenteessä varovaisuutta liikenteessä
autovirityksiä autovirityksiä
Käyhä se näinki Käyhä se näinki
takaspoileri takaspoileri
apumekaanikko apumekaanikko
hinausapu hinausapu
mahtuu mahtuu mahtuu mahtuu
viritettiin vähän viritettiin vähän
Tolla mennään kyllä jo kuuhun Tolla mennään kyllä jo kuuhun
Lonkeroauto Lonkeroauto
Kusiainen? Kusiainen?
 454 näyttökertaa, 4 viestiä, 7.02 MB, 1 tiedosto
09.12.2025 14:02:43
[ + 3 - | ]

huono parkkipaikka

[85029] [bd24c1464e0da274-h264-hd.mp4] [7.02 MB] [720x1280] [27.89s] [] []

auto

(729)  · 

kolari

(164)  · 

vammainen

(60)
09.12.2025 17:36:12
#730711 [+1] Piilota Suosittele

Yritti vissiin brake checkiä, missä retardit lyö ilman mitään järkiperäistä
syytä liinoja kiinni takaatulevan iloksi.

Tässätapauksessa näyttäs renkaat menneen lukkoon ja auton hallinta siinä ohessa.
Karma kosti idiootille hyvin nopeasti.

Toisaalta olihan tässä tuulilasikamera, että jos oliskin vetänyt perään, niin
en uskoa, että olis ollut se korvausvellinen, koska meidän retardi selvästi teki tuon täysin tahallaan.

10.12.2025 10:37:38
#730785 [+1] Piilota Suosittele

>>730711
Rattiraivo taikka liikennesäännöt on vähän samanlaisia kuin Suomessa, eli peräänajoissa se on lähes aina peräänajajan vika. Silti, motarilla todella outo veto kummassakin tapauksessa koska riskit liian suuret joutua pyörätuoliin. Muutenkin toi tulee keltasen viivan sisältä, eli ei aja omalla kaistalla vaan väkisin tuli vasurin puolelta ohi.

Tota on varmaan kiva käsitellä käräjillä kun kaikki kaatuu kuskin viaksi eikä vakuutusyhtiö tule tuumaakaan vastaan. Vielä kun ois vähän viinaa (tai kamaa) veressä niin siinä on maksettavaa kerrakseen

[ 4 viestiä | ]