Perustaja Mirkelz

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:14:00 Jäseniä 12 Vierailuja 2 349 Medioita 387

Autoihin liittyvät

Ja sitten katsastukseen :3 Ja sitten katsastukseen :3
Auto hajosi Auto hajosi
Palo-automuseo 2011. Suljettu paikka Palo-automuseo 2011. Suljettu paikka
Tyypillinen amerikkalaisen lava-auton kuljettaja Tyypillinen amerikkalaisen lava-auton kuljettaja
Ketjut petti Ketjut petti
Koistinen kikkailee Koistinen kikkailee
Pääsetkö ulos ? Tarvitsetko tän hampparin et jaksat ? Pääsetkö ulos ? Tarvitsetko tän hampparin et jaksat ?
Fat chance >:3 Fat chance >:3
Hieno Fiiatti Hieno Fiiatti
Volvo 940 Volvo 940
Porchemies saa kiitosta Porchemies saa kiitosta
rajumpi rallihyppy rajumpi rallihyppy
Tuolla kelpaa päristellä Tuolla kelpaa päristellä
"This guy is going places" "This guy is going places"
Wunderbaum on nynnyille! Wunderbaum on nynnyille!
Paskannan vain tähän Paskannan vain tähän
tällee mä vaihan renkaita tällee mä vaihan renkaita
Autonkorjausta Autonkorjausta
Löysin kuplan Löysin kuplan
kyllä sillä ajaa vielä kyllä sillä ajaa vielä
UJOO KULMAA UJOO KULMAA
hermot men hermot men
Maastoauto Maastoauto
ei olis kannattanu ei olis kannattanu
 483 näyttökertaa, 10 viestiä, 5.21 MB, 1 tiedosto
06.12.2025 01:48:58
[ + 0 | ]

otetaan huiput

[84960] [42fa338624435454.mp4] [5.21 MB] [272x480] [33.56s] [] []

auto

(729)  · 

audi

(14)  · 

kolari

(164)
07.12.2025 03:51:58
#730382 [+-] Piilota Suosittele

>>730355 1990 190 w201 1.8 bensa ei kyllä mennyt tasamaalla, kuin just 145kmh mittariin.
1994 w202 c280 meni omaan mittariin 260kmh aikoinaan. Tuntui, että olis ollut viellä vähän
menohaluja, mutta rupesi risteys lähestymään.

2004 w203 270cdi otti ainakin 220kmh. Huippuja ei tullut kokeiltua, mutta
perstuntumalta vaikutti, että oltiin jo lähellä maksimia muutenkin.

Tuon jälkeen en ole uudemmista autoista enää huippuja ottanut ja
ehkä vähän järkikin kasvanut iän myötä, että se nyt on vain helevetin
typerää ajaa näillä teillä tuollaisia vauhteja.

Nykyään arvostaa enemmän maavaraa ja vetävien akselien määrää.

08.12.2025 04:32:13 | 04:32:30
#730584 [+-] Piilota Suosittele

Mä en tiedä kuvasko se ite, mutta jos tollai tekee ni ehkä kannattais keskittyä siihen ajoon saatana, toivottavasti kuoli molemmat tai edes kuski jos oli kuvaaja 😤

09.12.2025 17:23:14
#730710 [+-] Piilota Suosittele

>>730584 Tuosta kameran poukkoilusta lopussa päättelis, että kapine
ainakin lensi autosta pihalle.
Enkä kyllä usko, että jätkäkään tuosta hengissä selvis.
Toista satasta vauhtia ja auto lähti tekemään kuperkeikkaa tuollaisen puuston välissä...

[ 10 viestiä | ]