Perustaja Mirkelz

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:14:00 Jäseniä 12 Vierailuja 2 349 Medioita 387

Autoihin liittyvät

Höhö Höhö
hurjasteli hurjasteli
mikä lommo mikä lommo
Wolttikuski tulee Wolttikuski tulee
ussr classic ussr classic
Väsyneitä rekkoja Väsyneitä rekkoja
Ou jea! Ou jea!
ei taida mennä läpi ei taida mennä läpi
vettähylkivä vettähylkivä
Parkkeeraus aina viduix Parkkeeraus aina viduix
honkkeli honkkeli
Golffi jättää ne Golffi jättää ne
Fat chance >:3 Fat chance >:3
premium renkaat premium renkaat
onnettomuus onnettomuus
Mersu Mersu
Volvo apustus Volvo apustus
oikotie oikotie
Pallihiki Pallihiki
Kärry Kärry
Tein itse ja säästin Tein itse ja säästin
premum vag premum vag
Muna tonne Muna tonne
Logicar 1985 Jacob Jensen Logicar 1985 Jacob Jensen
 483 näyttökertaa, 10 viestiä, 5.21 MB, 1 tiedosto
06.12.2025 01:48:58
[ + 0 | ]

otetaan huiput

[84960] [42fa338624435454.mp4] [5.21 MB] [272x480] [33.56s] [] []

auto

(729)  · 

audi

(14)  · 

kolari

(164)
07.12.2025 03:51:58
#730382 [+-] Piilota Suosittele

>>730355 1990 190 w201 1.8 bensa ei kyllä mennyt tasamaalla, kuin just 145kmh mittariin.
1994 w202 c280 meni omaan mittariin 260kmh aikoinaan. Tuntui, että olis ollut viellä vähän
menohaluja, mutta rupesi risteys lähestymään.

2004 w203 270cdi otti ainakin 220kmh. Huippuja ei tullut kokeiltua, mutta
perstuntumalta vaikutti, että oltiin jo lähellä maksimia muutenkin.

Tuon jälkeen en ole uudemmista autoista enää huippuja ottanut ja
ehkä vähän järkikin kasvanut iän myötä, että se nyt on vain helevetin
typerää ajaa näillä teillä tuollaisia vauhteja.

Nykyään arvostaa enemmän maavaraa ja vetävien akselien määrää.

08.12.2025 04:32:13 | 04:32:30
#730584 [+-] Piilota Suosittele

Mä en tiedä kuvasko se ite, mutta jos tollai tekee ni ehkä kannattais keskittyä siihen ajoon saatana, toivottavasti kuoli molemmat tai edes kuski jos oli kuvaaja 😤

09.12.2025 17:23:14
#730710 [+-] Piilota Suosittele

>>730584 Tuosta kameran poukkoilusta lopussa päättelis, että kapine
ainakin lensi autosta pihalle.
Enkä kyllä usko, että jätkäkään tuosta hengissä selvis.
Toista satasta vauhtia ja auto lähti tekemään kuperkeikkaa tuollaisen puuston välissä...

[ 10 viestiä | ]