Perustaja Mirkelz

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:14:00 Jäseniä 12 Vierailuja 2 348 Medioita 387

Autoihin liittyvät

Kevään ekat sinivuokot Kevään ekat sinivuokot
Twingo lumiauralla Twingo lumiauralla
premum vag premum vag
tällee mä vaihan renkaita tällee mä vaihan renkaita
Porchemies saa kiitosta Porchemies saa kiitosta
Ikävä kyllä Ikävä kyllä
Kattoikkuna kestää Kattoikkuna kestää
kissan skyline kissan skyline
Böö Böö
Kävikö kukaan luolastolainen ? Kävikö kukaan luolastolainen ?
ei vittu sieläkö se mun kymppimilline ei vittu sieläkö se mun kymppimilline
Haluaa kyydit Haluaa kyydit
hurjasteli hurjasteli
Menee lintassa Menee lintassa
Ei toiminu suojakilpi Ei toiminu suojakilpi
rallia rallia
Opel Ascona Opel Ascona
poliisi kuplassa poliisi kuplassa
pappaa ei kiinnosta pappaa ei kiinnosta
vittuku taas eskaloituu vittuku taas eskaloituu
papppa ajaa rallia papppa ajaa rallia
premium renkaat premium renkaat
Tuomiopäivä Tuomiopäivä
hienosti tunkattu hienosti tunkattu
 860 näyttökertaa, 2 viestiä, 0.42 MB, 1 tiedosto
09.06.2020 20:46:49
[ + 5 - | ]

UAZ 315126

[44087] [tiedosto.jpg] [0.42 MB] [1234x1600] [] []
tiedosto.jpg

uaz armeija auto

09.06.2020 23:00:39
#352735 [+-] Piilota Suosittele

joskus noin 20 vuotta sitten kun muutettiin tänne, oli autotallissa minttikuntoinen nissan cherry. Voi kun silloin olisi arvannut ettei autotallia käytetä yhtään mihinkään, niin olisi jäänyt cherry sinne odottelemaan. Nyt kun viimeinekin lapsi on aikuinen olisi aikaa ja viitsimistä puunata se kuntoon ja katsastukseen, mutta sille sitten tuli tilattua kuljetus ja pois nurkista. Kilsojakin oli ensimmäinen ja viimeinen kerryttänyt vain 62K

10.06.2020 19:59:52
#352930 [+-] Piilota Suosittele

>>352735
Kun meni offtopiciin tuokin, niin jatkan autokadotusharmistuksilla.

Muija ei ollut ajanut ajokorttia eikä ollut siitä aiemmin puhunutkaan, mutta kun päätyi eräälle operaattorille koulun ohessa (ja myöhemmin koulun jälkeen) töihin ja piti olla illalla töillä, yhtäkkiä saunassa otti asian esille, että pitäisiköhän ajaa kortti ja hankkia auto (suomeksi, hanki mulle auto).

Ensimmäiseksi tuli tunne, että voi perkele, olisit nyt puoli vuotta sitten saman heittänyt esille, niin ei olisi tullut annettua 190tkm ajettua pommivarmaa 1.6 litraista Peugeot 309:iä autoliikkeeseen vaihdossa vaan pitänyt sitä odottamassa. Taisin jonkun 1600 euroa siitä vaihdossa saada (sinänsä hyvä diili, että auto oli maksanut 2100 euroa reilu pari vuotta aiemmin eikä siihen tarvinnut oikein mitään tehdä ja uusi autokin oli tiputettu 9 donasta ulosheittohintaan 6 donaan juuri).

No, sitten ostamaan muijalle aivan helvetillinen 3" mökärännillä varustettu 205 1.9 GTI 900 eurolla. Ei ollut kaunis eikä tosiaan ihan ehjäkään. Sitä ei saanut sammumaan vaikka olisi tempaissut kytkimen ampumalla lattiasta ylös... ja naapuritkin tiesivät kun muija tuli 23:25 kotiin illalla.

Reilu 6kk myöhemmin 205 GTI mäkeen, itselle 206 GTI ja oma silloinen auto muijalle.

[ 2 viestiä | ]