Perustaja Mirkelz

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:14:00 Jäseniä 12 Vierailuja 2 348 Medioita 387

Autoihin liittyvät

Sillä lailla Sillä lailla
Seuraa tarjolla! Seuraa tarjolla!
Skodan viritystä Skodan viritystä
Autovisa monivalinta Autovisa monivalinta
Muna tonne Muna tonne
autonkorjausta autonkorjausta
Oispa kesä Oispa kesä
panisin panisin
kyllä sillä ajaa vielä kyllä sillä ajaa vielä
näin asennat tummennukset näin asennat tummennukset
Boset Boset
rekkakuski kurwaili rekkakuski kurwaili
ahtaasta parkkiruudusta lähteminen ahtaasta parkkiruudusta lähteminen
Ice kerma Ice kerma
Panu saapuu Luolastoon Panu saapuu Luolastoon
Hieno auto Hieno auto
Helvetin lutkat kokoajan parkissa Helvetin lutkat kokoajan parkissa
tunnit täynnä tunnit täynnä
ei se oo niin helppoa ei se oo niin helppoa
Balkanin barbi Balkanin barbi
Mitkä ilmajouset? Mitkä ilmajouset?
Moniosaaja Insinöörien suunnittelema ja tekemä Moniosaaja Insinöörien suunnittelema ja tekemä
Viikinkien jälkeläisiä Viikinkien jälkeläisiä
Hehe Hehe
 404 näyttökertaa, 5 viestiä, 2.3 MB, 1 tiedosto
20.03.2026 14:49:16
[ + 0 | ]

pientä vuotoa

[86876] [df18c57248b5b362-h264-low_res.mp4] [2.3 MB] [480x572] [43.57s] [] []

volkswagen

(7)  · 

bensa

(39)  · 

vuoto

(10)  · 

tuli

(46)
21.03.2026 02:04:41
#744174 [+-] Piilota Suosittele

Syttymisestä ja palonopeudesta päätellen oli bensaa, mutta noin paha vuoto konetilassa eikä tankin päässä
on jo numeron oudompi juttu.

Eräällä tutulla kävi amiksen aikana tapaus, että oli tankannu autonsa perjantaina ja
maanantaina ihmetelly parkissa, että miks vitussa tankki näyttää tyhjää.

Ei ollu lätäkköä auton alla, mutta siellä kömytessään huomas, että joku
vitun spede oli käyny porakoneella tekemässä reiän tankinpohjaan ja nussinu bensat.

Korjaus muoviseen tankkiin ei onneksi ollut kummoinen operaatio, mutta 50e edestä
polttoainetta, josta osan on täytynyt silti mennä maahan, koska ei mitään toivoa
saada sitä mahtumaan mihinkään 10l kanisteriin saati sitä auton alle.

Aavistuksen epäili yhtä nistin näköistä jätkää lähistöllä, joka sattui näkemään hänet
tankilla just silloin perjantaina koulun jälkeen.

21.03.2026 23:53:18
#744339 [+-] Piilota Suosittele

>>744306 Tunnustan, että en ole asentaja enkä osaa suoraan sanoa järkiperäistä syytä
noin pahalle vuodolle, että sitä on auton alla lätäköstä päätellen useampi litra.

Letku poikki tarkottas, että myllylle ei bensaa menis ylipäätänsäkkään.
Paluuletku irti/poikki ?

[ 5 viestiä | ]