Perustaja Mirkelz

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:14:00 Jäseniä 12 Vierailuja 2 348 Medioita 387

Autoihin liittyvät

Maastoauto Maastoauto
Kaarina Kaarina
Jutkutettu nissani Jutkutettu nissani
vittuku taas eskaloituu vittuku taas eskaloituu
Saabi Saabi
Haista sinä mursu paska! Haista sinä mursu paska!
trabant trabant
mekaanikon sormet mekaanikon sormet
onnettomuus onnettomuus
Volvo 940 Volvo 940
Vuorenjuuren Alko aukeaa 10 min päästä Vuorenjuuren Alko aukeaa 10 min päästä
joulukuusen koristelua joulukuusen koristelua
Kärry Kärry
Olisihan tuossa ollut vielä nuo vammaispaikat... Olisihan tuossa ollut vielä nuo vammaispaikat...
Sadekeli Sadekeli
Lara ja matukat Lara ja matukat
varovaisuutta liikenteessä varovaisuutta liikenteessä
normipäivä liikenteessä normipäivä liikenteessä
nyt ei tarvi enää kännissä ettiä avaimia nyt ei tarvi enää kännissä ettiä avaimia
Yhtä paljon ilmaa kuin aivojen tilalla Yhtä paljon ilmaa kuin aivojen tilalla
muovi audi muovi audi
Hieno auto Hieno auto
Ihana nainen Ihana nainen
ei olis kannattanu ei olis kannattanu
 892 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.05 MB, 1 tiedosto
16.08.2018 14:45:17
[ + 5 - | ]

Audimies meni naimisiin

[16087] [tiedosto.jpg] [0.05 MB] [640x427] [] []
tiedosto.jpg

hääpuku

 · 

rätti

(15)  · 

pölykapseli

 · 

audi

(14)  · 

vag

(7)  · 

quattro

 · 

neliveto

 · 

farmari

(7)  · 

turbo

(19)  · 

rs3

 · 

turboviis

 · 

olympiavolkkari

16.08.2018 16:18:29
#83969 [+-] Piilota Suosittele

automerkit on joillekki ihan kuin joku uskonto, toista merkkiä ei voi ostaa koska "paska merkki rumia autoja en varmana ala mersu/bemari/audimieheksi" ja aina se joka törttöilee liikenteessä on tietenkin bemarimies/audimies/mersumies riippuen tietenkin siitä minkä merkkistä autoa itse ajaa

16.08.2018 23:08:11
#84200 [+-] Piilota Suosittele

>>83969 Täs pitää tietää et joillekkin on niin pakollista tuntea kuuluvansa johonkin ryhmään josta tuntee saavansa tukea omalle mielipiteille/ajattelutavalle. Sit ku nykymaailmas nyt ei oo kuiteskaa yhtä paljon riidanaiheita ku aikasemmin on ollut niin kai niistä automerkeistäkin täytyy sit kiistellä ku muuten elämä ois kait tylsempää.

17.08.2018 16:45:09
#84413 [+-] Piilota Suosittele

>>84200 voi myös olla että henkilö haluaa kokea paremmuuden tunnetta, tai viha toisia merkkejä kohtaan alkoi vain leikkisänä naljailuna mutta ajan myötä aletaan uskomaan oikeasti että merkeillä olisi muka jotain todellista väliä

[ 4 viestiä | ]