Perustaja Mirkelz

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:14:00 Jäseniä 12 Vierailuja 2 349 Medioita 387

Autoihin liittyvät

Oisko kannattanu hankkia honda autoksi ? Oisko kannattanu hankkia honda autoksi ?
ei olis kannattanu ei olis kannattanu
Romania Romania
Varmaan maksoi yli satasen Varmaan maksoi yli satasen
tällee mä vaihan renkaita tällee mä vaihan renkaita
Skodan viritystä Skodan viritystä
Pallihiki Pallihiki
Venäläinen kompressori Venäläinen kompressori
what the fuuuuck what the fuuuuck
Myyntikuva romusta Myyntikuva romusta
Kävikö kukaan luolastolainen ? Kävikö kukaan luolastolainen ?
autopesu autopesu
kyllä sillä ajaa vielä kyllä sillä ajaa vielä
Hehr Hehr
Redneck tesla Redneck tesla
like a glove like a glove
Puolicamomersu Puolicamomersu
Wolttikuski tulee Wolttikuski tulee
intialainen avoauto intialainen avoauto
Autonkorjausta Autonkorjausta
Hieno auto Hieno auto
ei pysähdytä motarilla ei pysähdytä motarilla
Helvetin lutkat kokoajan parkissa Helvetin lutkat kokoajan parkissa
kissan skyline kissan skyline
 1 094 näyttökertaa, 10 viestiä, 9.52 MB, 1 tiedosto
03.06.2020 05:02:06
[ + 6 - | ]

tämä sattuu sieluun

[43818] [0.mp4] [9.52 MB] [722x720] [52.89s] [] []

pölykapseli

 · 

repii

(9)
03.06.2020 17:58:24 | 17:58:43
#350053 [+-] Piilota Suosittele

Eiii viitun hippo, mitä sää saatana teeet...

Orggikset, jotka sitten maksaa muutaman satasen setti ja kestävät atomipommia... ja hurjaa hippoa... versus halvimmat 15 euroa maksavat kiinalaiset paskat, jotka halkeavat ensimmäisessä kuopassa.


Todella sattui sieluun. Itken koko illan.

04.06.2020 01:01:49
#350237 [+-] Piilota Suosittele

Tätä se on, ku jättää naiset vartioimatta etes vartiksi. Kyllä se on niin, että naisen paikka on joko tiskata, tehä ruokaa tai maata sängyssä jalat levällään. Ihan sama, siis ihan sama, mitä muuta ne yrittää niin vituiksi mennee.

04.06.2020 02:30:57
#350247 [+-] Piilota Suosittele

>>350242

Pyhä perkele, naiset on jopa mutiaisia alempia otuksia. Meijjän eiku niien järki ei riitä mihinkään hyvin harvinaisia poikkeustappauksia lukkuun ottamatta. Kaikki mihin naiset koskee muuttuu herkullisiksi lounaiksi, mutta senki jäläkeen on lopputuloksena sitte silikkaa paskaa. Itte asiassa oon sitä mieltä, että melekeen kaikki naiset pittäis ampua niin samalla päästäis erroon vihireistä ja vasemmistostaki. Ja ne jälelle jääneet sitte kaheleisiin kiinni katujen kulumille niin saa ihimiset sitte tyyvvyttää halunsa niihin. Joka paikassa missä naiset pääsee queeffaamaan niin kaikki mennee ihan päin vittua. Hirviä tappelu koko ajan eikä mistään tuu yhtään mittään. Traamaa riittää, juorutaan ja kitistään sisäsissä posteissa pilikun paikasta ja siitä miten pomon kengät ei sopinu yhtään yksiin sen mekon kanssa. Miesten firmoissa taitavat porista vaan siitä, että kuka päästi issoimman pierun ja sitte kaikki juo tyytyväisinä kahavinsa ja jatkaa hommia. Kyllä Kiinassa on ollu oikia meininki, että munattomat lapset heitetään ojjaan. Naisista ei oo mittään muuta ku harmia, saatana. Poislukien vaikka meijjän tissipiirtäjä jonka nimiä en ny jostaki syystä saa mieleen.

[ 10 viestiä | ]